شرایط جدید فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان خصوصی در کشور، در شهریور ماه ۱۴۰۳ اقدام به اعلام شرایط جدید فروش سه مدل از محصولات برند فونیکس کرده است. این سه مدل شامل Tiggo 8 Pro e+، Tiggo 8 Pro Max IE و +Tiggo 7 Pro e می‌باشند که هر یک ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند.

در این طرح فروش، دو مدل Tiggo 8 Pro Max IE و +Tiggo 8 Pro e به صورت نقدی و اقساطی عرضه می‌شوند. برای متقاضیانی که تمایل به استفاده از طرح جایگزینی دارند، لازم است ۴۰ درصد از مبلغ کل خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند. در مقابل، در طرح عادی، این درصد به ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. قیمت درب کارخانه برای مدل Tiggo 8 Pro Max IE معادل ۲,۸۰۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان و برای +Tiggo 8 Pro e به مبلغ ۲,۷۹۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است. موعد تحویل این دو مدل به صورت رسمی ۶۰ روز کاری اعلام گردیده است. همچنین شما می‌توانید با مطالعه مطلب شرایط فروش جدید خودروهای آریزو ۶ جی تی و تیگو ۷ پرو ویژه 1403 از آخرین شرایط فروش 2 محصول خاص مدیران خودرو آگاه شوید.

مدل +Tiggo 7 Pro e نیز تنها در قالب فروش نقدی و با قیمت ۱,۹۷۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان به خریداران ارائه می‌شود. زمان تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام برای این طرح فروش از روز شنبه ۲۴ شهریور ماه ساعت ۱۲ آغاز می‌شود و متقاضیان تنها دو ساعت پس از ثبت‌نام فرصت دارند تا حواله ۵۰ میلیون تومانی را واریز نمایند.

این شرایط فروش فرصتی مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید خودروهای جدید و با کیفیت هستند. با توجه به قیمت‌های تعیین شده و شرایط اقساطی جذاب، به نظر می‌رسد که این طرح فروش می‌تواند توجه بسیاری از مشتریان را جلب کند و انگیزه بیشتری برای خرید خودروهای جدید فراهم آورد. این اقدام از سوی شرکت مدیران خودرو نشان‌دهنده توجه به نیازهای مشتریان و تلاش برای ارائه بهترین گزینه‌ها در بازار رقابتی خودرو است.

مدیران خودرو

نوشته شرایط جدید فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.