اپل واچ اولترا ۲ در مدل black titanium رسما معرفی شد

اپل در رویداد Glowtime خود تصمیم به به‌روزرسانی سری ساعت‌های هوشمند خود گرفت. اگر بخواهیم به عنوان به‌روزرسانی به این محصولات نگاه کنیم، قطعا اپل واچ سری ۱۰ می‌تواند نشان دهنده یک پیشرفت باشد اما مدل جدید اپل واچ اولترا ۲ بسیار مشابه یک رنگ (طراحی) جدید برای این محصول محسوب می شود. اپل واچ اولترا ۲ در مدل black titanium زیباتر و متمرکزتر روی ویژگی‌های نرم افزاری watchOS 11 معرفی شده است.

اپل واچ اولترا ۲ مدل black titanium

اپل واج اولترا ۲ بلک تیتانیوم

اپل واج اولترا ۲ بلک تیتانیوم

همانطور که از اسم محصول مشخص سات و در تصویر بالا می‌بینید، اپل واج اولترا ۲ بلک تیتانیوم همان نسل دوم ساعت هوشمند سخت‌جان اپل است که در رنگ مشکی عرضه می‌شود. البته باید بدانید که این رنگ در برابر خراشیدگی مقاومت خاصی ندارد!

طبیعتا این ساعت هوشمند گران‌قیمت ۸۰۰ دلاری مقاوم از جنس آلیاژ تیتانیوم ساخته شده و اپل روی این موضوع تمرکز ویژه‌ای داشت. در کنار آن بند جدیدش برای ست شدن با رنگ جدید ارائه می‌شود.

همانطور که در تصویر بالا و به صورت خلاصه می‌بینید، تمرکز اپل در اپل واچ اولترا ۲ بلک تیتانیوم روی رنگ جدید، بند جدید و ویژگی‌های پایش ورزشی جدید سیستم‌عامل watchOS 11 برای این ساعت هوشمند مقاوم و دقیق در بحث پایش حرکات و موقعیت مکانی شماست.

آنطور که پیداست، راهبرد اپل روی معرفی واچ اولترا به عنوان دستگاهی برای ورزشکاران و به خصوص ورزش‌های خاص است و اپل واچ سری ۱۰ را برای پایش سلامتی و کاربران عادی‌تر هدف‌گذاری می‌کند.

اپل واچ سری 10 با نمایشگر بزرگتر و تراشه S10 رسماً معرفی شد

نظر شما درباره Apple Watch Ultra 2 Black Titanium چیست؟

نوشته اپل واچ اولترا ۲ در مدل black titanium رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.