اپل واچ سری 10 با نمایشگر بزرگتر و تراشه S10 رسماً معرفی شد

اپل امروز درجریان رویداد It’s Glowtime خود، اولین محصولی که به‌صورت رسمی معرفی کرده اپل واچ سری 10 جدید است. ساعت جدید با طراحی تازه‌تر، باریک‌تر و همچنین نمایشگر کمی بزرگتر عرضه می‌شود.

اپل واچ سری 10

Apple Watch Series 10 طراحی کمی جدیدتر دارد. این اولین بار از سال 2021 است که اپل طراحی ساعت هوشمند خود را به‌روز می‌کند. اکنون بدنه باریک‌تر است و صفحه‌نمایش نیز در هر دو مدل بزرگتر شده است. مدل جدید 9.7 میلی‌متر ضخامت دارد که تقریباً 10 درصد باریک‌تر از سری 9 است و وزن آن 20 درصد کمتر از فولاد ضدزنگ سری 9 است. مدل آلومینیومی نیز تا 10 درصد وزن کمتری دارند، درحالی‌که سری 10 اکنون به‌جای فولاد ضدزنگ در جنس تیتانیومی نیز عرضه می‌شود. اپل واچ سری 10 جدید در رنگ‌های مشکی (Jet Black) و رزگلد (Rose Gold) عرضه می‌شود که به رنگ آلومینیوم نقره‌ای (Silver Aluminum) موجود می‌پیوندند.

اپل واچ سری 10

اپل واچ سری 10

این مدل دارای یک بلندگوی داخلی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌ها یا پادکست‌ها را مستقیماً از آن پخش کنند. اپل واچ جدید همچنین دارای قابلیت شارژ سریع است که به کاربران امکان می‌دهد تنها در 30 دقیقه آن را تا 80 درصد شارژ کنند. اپل همچنین یک واچ‌فیس جدید ایجاد کرده است که مطابق با نور محیط نمایش داده می‌شود تا از پتانسیل نمایشگر بزرگتر استفاده کند.

واچ‌فیس جدید سری 10

واچ‌فیس جدید سری 10

بلندگوی داخلی سری 10

بلندگوی داخلی سری 10

وقتی صحبت از ویژگی‌های سلامتی به‌میان می‌آید، Apple Watch Series 10 می‌تواند آپنه خواب را تشخیص دهد، اختلالی که در آن تنفس مکرراً هنگام خواب متوقف شده و دوباره شروع می‌شود. اپل واچ سری 10 بر اساس ویژگی ردیابی خواب می‌تواند تشخیص دهد که کاربر چه زمانی دچار آپنه خواب است. مشابه آنچه در برنامه جدید Vitals در watchOS 11 اتفاق می‌افتد، کاربران باید چند روز قبل از تشخیص آپنه خواب، اپل واچ را هنگام خواب بپوشند.

مدل‌های جدید اپل واچ در برابر آب مقاوم‌تر هستند و اکنون برای ورزش‌های آبی با سرعت بالا تا عمق 20 متر تأیید شده‌اند. به‌همین‌دلیل، اپل برنامه Depth خود را (درحال‌حاضر منحصر به مدل‌های اولترا است) به سری 10 می‌آورد.

قیمت مدل 44 میلی‌متری ساعت جدید از 399 دلار شروع می‌شود و از جمعه 20 سپتامبر برای خرید در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره Apple Watch Series 10 چیست؟

نوشته اپل واچ سری 10 با نمایشگر بزرگتر و تراشه S10 رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.