رسمی: شیائومی 15 اولین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود

رئیس بخش موبایل شیائومی، Lu Weibing، اخیراً در پستی در شبکه اجتماعی Weibo به‌صورت رسمی تأیید کرده است که سری Xiaomi 15 آینده این برند اولین گوشی‌های هوشمند با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهند بود. وی همچنین به سه ارتقای اصلی شیائومی 15 در بخش پردازش که به‌لطف اسنپدراگون جدید صورت گرفته است، اشاره می‌کند.

شیائومی 15 اولین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 4

لو ویبینگ بیان می‌کند: «سال 2024 نقطه عطفی برای صنعت تراشه است و در یک ماه آینده، همه شاهد این تحول خواهند بود! دو شرکت رده‌بالا در صنعت پردازنده، هر دو متعهد به هسته‌های فوق‌العاده بزرگ دوگانه هستند و نتایج آن به‌زودی آشکار خواهد شد.»

وی همچنین تأکید کرد که تراشه مورداستفاده در پرچمدار آینده شیائومی با یک ریزمعماری جدید در سطح دسکتاپ با سه ویژگی فوق‌العاده شامل فرکانس بسیار بالا، عملکرد فوق‌العاده قوی و مصرف انرژی بسیار کم، ارتقاء اساسی دریافت خواهد کرد. هر یک از این‌ها نشان‌دهنده یک پیشرفت انقلابی در مقایسه با نسل‌های قبلی است.

شیائومی 15 اولین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 4

شیائومی 15 اولین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 4

تراشه پرچمدار جدید دارای ریزمعماری کلاس دسکتاپ است که معماری NUVIA و Oryon Core را ارائه می‌کند. فرکانس هسته اصلی به مقدار چشمگیر 4.37 گیگاهرتز می‌رسد که عملکرد بالا و مصرف انرژی کم را با سه ویژگی فوق‌العاده تضمین می‌کند. این نشان‌دهنده ارتقاء قابل‌توجهی نسبت‌به محصولات گذشته است.

علاوه‌بر این، لو ویبینگ اظهار داشت: «داده‌های اولیه فعلی دقیقاً با آنچه ما سه سال پیش تعریف کردیم، مطابقت دارد. پس از سه سال توسعه مشترک عمیق، همراه با بهینه‌سازی هسته سیستم جامع، این مهم‌ترین جهش عملکردی خواهد بود که تابه‌حال دیده‌ایم. نقطه عطف صنعت تراشه فرا رسیده است.»

با پیروی از الگوهای عرضه محصولات شیائومی و کوالکام در سال‌های گذشته، واضح است که تراشه جدید به اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام اشاره دارد که قدرت شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو را تأمین می‌کند. انتظار می‌رود اسنپدراگون 8 نسل 4 به‌طور رسمی در رویداد Qualcomm Snapdragon Summit 2024 که برای 21 اکتبر/30 مهر برنامه‌ریزی شده است، معرفی شود و محصولات مجهز به این پردازنده قرار است اندکی پس از آن معرفی شوند.

نظر شما درباره سری Xiaomi 15 به‌عنوان اولین گوشی هوشمند پرچمدار با تراشه جدید Snapdragon 8 Gen 4 چیست؟

نوشته رسمی: شیائومی 15 اولین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.