قیمت آیفون ۱۶ پرو فاش شد؛ ایرپادز مکس ۲ امشب معرفی می‌شود

همان‌طور که می‌دانید، سری آیفون ۱۶ اواخر امروز معرفی خواهد شد. هم‌اکنون، شاهد انتشار شایعات لحظه آخری هستیم که قیمت آیفون ۱۶ پرو را فاش می‌کند. همچنین گفته شده که ایرپادز مکس ۲ امشب معرفی می‌شود.

آیفون ۱۶ پرو با قیمت ۹۹۹ دلار معرفی می‌شود: مشابه نسل قبل

بیایید ابتدا درباره قیمت آیفون ۱۶ پرو صحبت کنیم. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که قیمت این تلفن هوشمند افزایش نخواهد یافت. به عبارت دیگر، آیفون ۱۶ پرو همانند نسل قبل با قیمت ۹۹۹ دلار به دست کاربران خواهد رسید. قیمت مذکور مربوط به نسخه پایه این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی می‌شود و نه ۱۲۸ گیگابایت. برخلاف اطلاعات فاش شده در گذشته که نشان دهنده افزایش قیمت این تلفن هوشمند بود اما گزارش جدیدی که منتشر شده شایعات قبلی را نقض می‌کند.

تاریخ معرفی سری آیفون 16 اپل

تاریخ معرفی سری آیفون 16 اپل

نسل دوم AirPods Max در راه است. انتظار می‌رود که این محصول در رویداد امشب اپل معرفی شده و جایگزین AirPods Max شود که در دسامبر ۲۰۲۲ رونمایی شده بود. مارک گورمن ادعا می‌کند که ایرپادز مکس ۲ دارای قابلیت حذف نویز بهتر، درگاه USB Type-C و صدای تطبیقی است. این همچنین بر خلاف شایعات قبلی است که نشان می‌دادند این هدفون در طول رویداد آیفون ۱۶ معرفی نخواهد شد.

اپل واچ اولترا ۳ امشب معرفی نخواهد شد

برای کسانی که انتظار داشتند اپل در طول این رویداد از Apple Watch Ultra 3 رونمایی کند، خبر بدی داریم. به‌نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند امشب معرفی نخواهد شد. تنها انتظار می‌رود که اپل واچ اولترا ۲ به‌روز شود. ممکن است این غول فناوری یک رنگ جدید یا چیزی شبیه به آن را رونمایی کند. برای نسل سوم این ساعت هوشمند، باید مدت بیشتری منتظر بمانیم.

همان‌طور که می‌دانید، انتظار می‌رود که اپل امروز از چهار آیفون جدید رونمایی کند. آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس در راهند. دو مدل «پرو» این بار به صفحه نمایش های بزرگتری مجهز می‌شوند. مدل Pro درست مانند نسخه Pro Max دارای لنز دوربین تتراپریسم خواهد بود.

اپل ایرپادز مکس / Airpods Max با ۲۰ ساعت عمر باتری رسما معرفی شد

تماشای پخش زنده رویداد اپل: معرفی iPhone 16 و دیگر محصولاتش

منتظر رونمایی سری آیفون ۱۶ باشید. نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده اپل چیست؟

نوشته قیمت آیفون ۱۶ پرو فاش شد؛ ایرپادز مکس ۲ امشب معرفی می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.