حساب‌های بانکی استارلینک در برزیل مسدود شد!

در پی دستور قاضی دادگاه عالی برزیل مبنی بر مسدود شدن تمامی حساب‌های مالی استارلینک، استارلینک این تصمیم را بی‌اساس خوانده و اعلام کرده است که مسئول جریمه‌های وضع شده علیه شبکه اجتماعی X نخواهد بود.

این دستور قضایی در واکنش به عدم معرفی نماینده قانونی توسط شبکه اجتماعی X در برزیل صادر شده است. ایلان ماسک، مالک X، از مدتی پیش به دلیل عدم تمکین از دستورات قضایی برزیل برای مسدود کردن برخی حساب‌های خاص، با مشکلات قانونی مواجه شده است.

حساب کاربری استارلینک در X با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار مشتری در برزیل از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند، تأکید کرده است که تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل و جلوگیری از قطع شدن خدمات در برزیل انجام خواهد داد.

استارلینک معتقد است که جریمه‌های وضع شده علیه X نباید به شرکت او تعمیم داده شود و این موضوع را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد.

این اتفاق نشان می‌دهد که اختلافات قانونی بین ایلان ماسک و مقامات برزیلی بر فعالیت‌های شرکت‌های مرتبط با او، از جمله استارلینک، نیز تأثیرگذار بوده است.

نوشته حساب‌های بانکی استارلینک در برزیل مسدود شد! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.