ریلمی نوت ۶۰ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت ۹۰ دلاری رسماً معرفی شد

دیروز شاهد معرفی سری ریلمی ۱۳ 5G در کشور هند بودیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت این برند امروز از گوشی جدیدی در کشور اندونزی رونمایی کرد. ریلمی نوت ۶۰ رسماً معرفی شده است. این تلفن هوشمند با قیمت مقرون‌به‌صرفه خود جانشین ریلمی نوت ۵۰ محسوب می‌شود و ارتقاء هایی نسبت به نسل قبل دارد.

ریلمی نوت ۶۰ با دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت معرفی شد

ریلمی نوت ۶۰ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی با رزولوشن HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. دوربین سلفی درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار گرفته و در پایین نمایشگر حاشیه زیادی دیده می‌شود.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Realme Note 60، حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور مجهز شده و با برخورداری از استاندارد IP64، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

Realme Note 60

Realme Note 60

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در قاب پشتی Realme Note 60، دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد.

تراشه Unisoc T612 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی جدید ریلمی را بر عهده دارد. Realme Note 50 نیز از همین چیپست برخوردار بود. این تلفن هوشمند جدید حداکثر با ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید.

این دستگاه همچنین از فناوری رم مجازی پشتیبانی می‌کند. ریلمی نوت ۶۰ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست خریداران خواهد رسید.

قیمت Realme Note 60

نسخه پایه Realme Note 60 با ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۹۰ دلار قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این تلفن هوشمند با قیمت معادل ۱۰۳ دلار عرضه می‌شود و نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آن نیز با قیمت معادل ۱۲۹ دلار قابل تهیه خواهد بود. Realme Note 60 در رنگ های آبی و مشکی ارائه می‌شود. هم‌اکنون عرضه این گوشی در کشور اندونزی آغاز شده و انتظار می‌رود که به‌زودی در بازار های بیشتری نیز عرضه شود.

این گوشی ریلمی فقط ۶۵ دلار قیمت دارد: Realme Note 50

نظر شما درباره گوشی های ریلمی چیست؟ تاکنون تجربه کار با تلفن های هوشمند اقتصادی این برند را داشته‌اید؟

نوشته ریلمی نوت ۶۰ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت ۹۰ دلاری رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.