ردمی 14C با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی پریمیوم رونمایی شد

شیائومی رسماً از ردمی 14C رونمایی کرد که جانشین ردمی 13C محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند جدید دارای تراشه مدیاتک Helio G81 Ultra، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، طراحی«پریمیوم» و حداکثر ۸ گیگابایت رم به‌علاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

ردمی 14C از تراشه مدیاتک و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد

پس از افشاگری های فراوان، سرانجام شاهد رونمایی Redmi 14C هستیم. این گوشی به‌عنوان جانشین Redmi 13C راهی بازار می‌شود و تغییرات زیادی نسبت به نسل قبل دارد. یکی از این تغییرات، طراحی جدیدی است که حس یک تلفن هوشمند گران‌قیمت‌ را به کاربران منتقل می‌کند.

مشخصات کلیدی Redmi 14C

به‌طور خاص، طراحی قاب پشتی Redmi 14C شبیه به Xiaomi 14 Ultra و برخی دیگر از گوشی های پرچمدار پریمیوم به‌نظر می‌رسد. اما برخلاف تلفن های هوشمند گران‌قیمت‌، دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است که تنها یکی از آنها کارآمد است. Redmi 14C از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این تلفن هوشمند اقتصادی جدید شیائومی دارای فریم تخت، قاب پشتی شیشه‌ای و بدنه‌ای با ضخامت ۸.۲۲ میلی‌متر است. ردمی 14C به یک صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۱۶۴۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر دارای گواهینامه TÜV Rheinland است. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک ناچ قطره‌ای شکل دیده می‌شود. ردمی 13C از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره‌مند بود.

رنگ‌بندی Redmi 14C

تراشه مدیاتک Helio G81 Ultra به‌عنوان قلب تپنده Redmi 14C در نظر گرفته شده است. این یک چیپست پایین‌رده مدیاتک است. این تلفن هوشمند جدید شیائومی حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی eMMC 5.1 قابل تهیه خواهد بود.

این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۱۶۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. ردمی 14C از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند و در چهار رنگ مختلف قابل تهیه خواهد بود.

گوشی ارزان شیائومی ردمی 13C رسما معرفی شد: از ۱۲۲ دلار

همان‌طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، متاسفانه هنوز شیائومی جزئیات قیمت این گوشی اقتصادی جدید خود را به اشتراک نگذاشته است. اما با توجه به آنکه Redmi 13C با قیمت حدود ۱۶۰ دلار عرضه شد، انتظار می‌رود که قیمت اولیه Redmi 14C نیز نزدیک به این تلفن هوشمند باشد.

نظر شما درباره این گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید شیائومی چیست؟

نوشته ردمی 14C با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی پریمیوم رونمایی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.