پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A72 منتشر شد

چند هفته قبل شرکت سامسونگ آخرین به‌روزرسانی امنیتی و One UI را برای گوشی گلکسی A52 منتشر کرد. اکنون برادر بزرگ‌تر این گوشی یعنی گلکسی A72 نیز آپدیت نرم‌افزاری جدیدی را در برخی کشورهای آسیایی دریافت کرده است.

این آپدیت شامل پچ امنیتی ماه آگوست 2024 بوده و ویژگی‌هایی فراتر از اصلاحات امنیتی را به ارمغان خواهد آورد. آپدیت جدید دارای فریم‌ور با شماره ورژن A725FXXU9FXH1 است. فهرست تغییرات اعمال شده در این به‌روزرسانی هنوز منتشر نشده است؛ اما آپدیت‌ جدید احتمالا به بهبود ثبات و قابلیت اطمینان‌پذیری کلی دستگاه کمک می‌کند.

نمونه مشابه این آپدیت حدودا یک هفته قبل برای سری گلکسی A25 منتشر شد. کاربران برای دانلود جدیدترین به‌روزرسانی گلکسی A72 می‌توانند به مسیر Settings > Software update روی گوشی خود مراجعه نموده و سپس روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی و ابزار Odin آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند.

این به‌روزرسانی دومین آپدیت امنیتی گلکسی A72 پس از عرضه One UI 6.1 در اکثر کشورها است. به‌روزرسانی One UI 6.1 برای این گوشی هوشمند در ماه مه امسال منتشر شد. این آپدیت آخرین به‌روزرسانی چشمگیر برای گلکسی A72 به‌شمار رفته و به احتمال فراوان در همین دوره زمانی طی سال آینده روند عرضه آپدیت‌‌ها برای این مدل گلکسی A برای همیشه متوقف خواهد شد.

نوشته پچ امنیتی ماه آگوست 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A72 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.