موتورولا S50 با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه Edge 50 Neo در بازار های جهانی است؛ اما انتظار می‌رود که این دستگاه با نام Moto S50 در کشور چین رونمایی شود. هم‌اکنون، این تلفن هوشمند آینده موتورولا با شماره مدل XT2409-5 در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

موتورولا S50 به دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

موتورولا اس ۵۰ در تست تک هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ موفق به دریافت امتیاز ۱,۰۵۷ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۹۷۷ را کسب کرده است. این گوشی هوشمند دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم بوده و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

داده های بنچمارک Geekbench

داده های بنچمارک Geekbench نشان می‌دهند که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Motorola S50 را بر عهده خواهد داشت. این یک چیپست با پردازنده گرافیکی Mali-G615 MC2 و حداکثر فرکانس ۲.۵۰ گیگاهرتز است. متاسفانه لیست گیک‌بنچ، اشاره‌ای به سایر مشخصات این گوشی هوشمند نمی‌کند.

مطابق با گزارش Mysmartprice، چندی پیش موتورولا S50 موفق به دریافت گواهینامه TENAA شده بود و دیروز نیز تأییدیه HDR10+ را دریافت کرد. گواهی TENAA نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی OLED با ۱۲۰۰ در ۲۶۷۰ پیکسل (FullHD+) خواهد بود. این لیست همچنین نشان می‌دهد که این Motorola S50 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. همچنین انتظار داریم که این تلفن هوشمند به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شود.

طبق لیست TENAA، این گوشی آینده موتورولا احتمالاً دارای باتری ۴,۳۱۰ میلی‌آمپری خواهد بود. در همین حال، گواهی HDR10+ نیز نام Motorola S50، و پشتیبانی آن از محتوای HDR10+ را تایید می‌کند.

تصاویر و مشخصات موتورولا اج ۵۰ نئو فاش شد: به‌کارگیری مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰

نظر شما درباره موتورولا S50/ Edge 50 Neo چیست؟

نوشته موتورولا S50 با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.