موتورولا G55 و موتورولا G35 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

موتورولا از جدیدترین گوشی های هوشمند سری Moto G خود با نام های G55 و G35 رونمایی کرد. این دو دستگاه، مشخصات و ویژگی های طراحی مشترکی دارند. البته Moto G55 به لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی، تراشه قدرتمندتر مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۵ و شارژر سریع‌تر ۳۰ واتی مجهز شده است.

موتورولا G55 از تراشه Dimensity و موتو G35 از تراشه Unisoc برخوردار است

موتورولا Moto G55 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح +FullHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. Moto G35 دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی با همان وضوح و نرخ نوسازی است. هر دو این تلفن های هوشمند به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که درون یک سوراخ نمایشگر و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود.

Motorola G35

Motorola G55

هر دو این گوشی های جدید موتورولا به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. البته تنها Moto G55 از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. دوربین دوم در هر دو دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و از نوع فوق‌عریض است.

Moto G55

Moto G55

Moto G55

تراشه مدیاتک Dimensity 7025 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز موتورولا G55 را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند با رم های ۴، ۸ و ۱۲ گیگابایتی به همراه حافظه های ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی قابل‌تهیه خواهد بود. تراشه Unisoc T760 به‌عنوان قلب تپنده Moto G35 در نظر گرفته شده است. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید. هر دو این تلفن های هوشمند از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کنند.

Moto G35

Moto G35

Moto G35

مطابق با گزارش GSMArena، گوشی های Motorola G55 و Motorola G35 از باتری های پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردارند. G55 از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند اما سرعت شارژ G35 تنها ۱۸ وات است. هر دو دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Hello Motorola به دست کاربران خواهند رسید. از دیگر ویژگی های این دو گوشی هوشمند می‌توان به سنسور اثرانگشت، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و اسپیکر های استریو با Dolby Atmos اشاره کرد.

قیمت های Motorola G55 و Motorola G35

موتورولا Moto G55 در رنگ های بنفش (دارای قاب پشتی چرمی)، سبز (دارای قاب پشتی چرمی) و خاکستری عرضه خواهد شد. قیمت این تلفن هوشمند در بازار اروپا از ۲۴۹ یورو آغاز می‌شود.

موتورولا G54 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ معرفی شد

موتورولا Moto G35 در رنگ های سبز (قاب پشتی چرمی)، قرمز و مشکی به دست کاربران می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی هوشمند را با قیمت ۱۹۹ یورو تهیه کنند.

نظر شما چیست؟

نوشته موتورولا G55 و موتورولا G35 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.