سامسونگ گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در راه است

سامسونگ در تدارک عرضه مدل سفارشی گوشی تاشو کتابی‌شکل خود با نام گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن است. این مدل با طراحی باریک‌تر از گلکسی زد فولد 6 عرضه شده و مجهز به دوربین بهتری خواهد بود.

یک افشاگر با نام ایوان بلاس ادعا کرده که دستگاه تاشو جدید سامسونگ مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود که این سنسور همان مدل اخیرا معرفی شده ISOCELL HP9 باشد. این حسگر به اندازه نمونه ISOCELL HP2 موجود در گلکسی S24 اولترا قدرتمند نیست؛ اما کماکان از فناوری تترا پیکسل، پیکسل‌های 0.56 میکرونی و فرمت اپتیکی 1/1.4 اینچی بهره می‌گیرد.

گوشی جدید احتمالا از یک پنل تاشو 8 اینچی، نمایشگر خارجی 6.5 اینچی و ضخامت 10.6 میلی‌متری در وضعیت تا شده برخوردار خواهد بود. جزئیات بیش‌تر در خصوص نوع تراشه، فناوری باتری و ظرفیت آن با عرضه گوشی طی ماه سپتامبر یا اکتبر فاش خواهند شد.

گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن با گوشی‌های آنر مجیک V3 و شیائومی میکس فولد 4 رقابت خواهد کرد. شایعات نشان می‌دهند که این محصول تنها در بازار کشورهای کره‌جنوبی و چین عرضه خواهد شد. سامسونگ برای عرضه این گوشی تاشو در بازارهای جهانی هیچ تصمیمی نگرفته است.

تصویر اسکرین‌شات اطلاعات سنسور 200 مگاپیکسلی که توسط ایوان بلاس در شبکه اجتماعی X منتشر شده است.

نوشته سامسونگ گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.