آیپد مینی 7 اپل با قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌زودی معرفی خواهد شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها شرکت اپل در روز 9 سپتامبر (19 شهریور ماه) میزبان رویداد بزرگی خواهد بود. این مراسم با شعار “It’s Glowtime” برگزار شده و به احتمال فراوان در جریان آن از گوشی‌های سری آیفون 16 و مدل‌های جدید اپل واچ و ایرپادز پرو رونمایی خواهد شد.

اکنون در حالی‌که همگان منتظر برگزاری رویداد آینده اپل هستند؛ مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ با استناد به شایعات مطرح شده ادعا کرده که آیپد مینی 7 بالاخره به‌زودی معرفی خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها موجودی آیپد مینی نسل فعلی در فروشگاه‌ها رو به اتمام است. اپل تبلت آیپد مینی خود را از سال 2021 به‌روزرسانی نکرده است.

مارک گورمن با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرده که بسیاری از اپل استورها با کمبود موجودی تبلت آیپد مینی 6 مواجه هستند. اپل در طبقه‌بندی داخلی خود این محصول را در رده محدود قرار داده است. این موضوع بدان معناست که احتمالا در آینده نزدیک شاهد عرضه مدل ارتقایافته این تبلت خواهیم بود.

کارشناس تحلیل‌گر مسائل اپل جزئیات مربوط به آیپد مینی 7 را تائید نکرده است؛ اما ادعا کرده که این تبلت احتمالا با قابلیت پشتیبانی از Apple Intelligence به بازار عرضه خواهد شد. رویدادهای معرفی آیفون‌های جدید اپل فرصت مناسبی برای نمایش سایر به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری جانبی به‌شمار می‌روند.

غول کوپرتینویی در جریان برگزاری رویداد سپتامبر سال 2021 خود از گوشی‌های سری آیفون 13 و تبلت آیپد مینی 6 خود رونمایی کرد. این موضوع نشان می‌دهد که مدل ارتقایافته آیپد مینی 7 احتمالا ضمن برگزاری رویداد آینده اپل معرفی خواهد شد.

آیپد مینی 6 مجهز به پردازنده A15 Bionic بوده و نسخه 256 گیگابایتی وای‌فای آن با برچسب قیمتی 64900 روپیه عرضه می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها هفتمین نسل آیپد مینی با قابلیت‌های Apple Intelligence در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این موضوع بدان معناست که تبلت جدید احتمالا از پردازنده‌ای با پیشرفت‌های چشمگیر نسبت به تراشه A15 Bionic موجود در مدل نسل قبلی بهره خواهد برد.

نوشته آیپد مینی 7 اپل با قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌زودی معرفی خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.