جزئیات جدید درباره طراحی گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد

از مدت‌ها قبل شایعه شده که گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا از طراحی ظاهری متفاوتی نسبت به مدل نسل قبلی خود برخوردار خواهد بود. بدین‌ترتیب گردتر شدن زوایای قاب گوشی موجب می‌شود تا با حمل آن هیچ‌گونه فرورفتگی در دست‌های کاربر ایجاد نشود.

اکنون یک شایعه جدید ادعا می‌کند که گوشی پرچمدار آینده سامسونگ در مقایسه با آیفون 16 پرو مکس اپل و گوگل پیکسل 9 پرو XL از طراحی باریک‌تر و سبک‌تری برخوردار خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها آیفون 16 پرو مکس در روز 9 سپتامبر (19 شهریور ماه) معرفی خواهد شد؛ بنابراین ابعاد این گوشی هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است. اما گوشی پیکسل 9 پرو XL با وزن 221 گرمی و ضخامت 8.5 میلی‌متری روانه بازار می‌شود. برای مقایسه بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی S24 اولترا از وزن 232 گرمی و ضخامت 8.6 میلی‌متری برخوردار است.

بنابراین با در نظر گرفتن این اعداد و ارقام می‌توان حدس زد که گلکسی S25 اولترا بایستی با حداکثر ضخامت 8.4 میلی‌متر و وزن 220 گرم یا کمتر روانه بازار شود. این اطلاعات توسط یک افشاگر چینی با شناسه Ice Universe ارائه شده است. به گفته وی گلکسی S25 اولترا نه تنها از دو دستگاه فوق بلکه از تمامی گوشی‌های پرچمدار اولترا که به زودی عرضه می‌شوند نیز باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

رندر غیررسمی سامسونگ گلکسی S25 اولترا که بر اساس اطلاعات لو رفته تنظیم شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها دستگاه‌های اولترا آینده شامل اوپو فایند ایکس 8 اولترا، شیائومی 15 اولترا و ویوو ایکس 200 اولترا خواهند بود. تمامی این گوشی‌ها طی چند ماه آینده در مناطق مختلف جهان عرضه خواهند شد.

بنابراین سامسونگ گلکسی S25 اولترا با وجود طراحی باریک و سبک و حواشی فوق‌العاده باریک در اطراف نمایشگر حقیقتا می‌تواند به یک پیشنهاد خرید وسوسه‌انگیز برای مشتریان تبدیل شود.

نوشته جزئیات جدید درباره طراحی گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.