گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد اسلیم احتمالا با نام متفاوتی روانه بازار خواهد شد

گوشی تاشو گلکسی زد فولد اسلیم سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد 6 اسلیم، گلکسی زد فولد اولترا و گلکسی زد فولد 6 اولترا نیز شناخته می‌شود. اکنون به‌نظر می‌رسد که این دستگاه پس از معرفی رسمی از هیچ‌کدام از اسامی فوق استفاده نخواهد کرد.

در عوض این گوشی تاشو با نام گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن روانه بازار می‌شود. این اطلاعات توسط یک افشاگر معتبر با نام ایوان بلاس ارائه شده است. به گفته وی این دستگاه مجهز به نمایشگر خارجی 6.5 اینچی و نمایشگر داخلی 8 اینچی بوده و ضخامت آن در حالات باز شده و تا شده به‌ترتیب برابر با 4.9 و 10.6 میلی‌متر خواهد بود.

این موضوع به رقابت بسیار بهتر گوشی با دستگاه‌های آنر مجیک V3 و شیائومی میکس فولد 4 کمک خواهد کرد. ضخامت آنر مجیک V3 در حالات باز شده و تا شده به‌ترتیب برابر با 4.35 و 9.2 میلی‌متر است. ضخامت شیائومی میکس فولد 4 در وضعیت باز شده و تا شده به‌ترتیب معادل 4.6 و 9.5 میلی‌متر است.

بی‌تردید ضخامت گوشی تاشو آینده سامسونگ با هیچ‌کدام از دستگاه‌های فوق مطابقت نخواهد داشت؛ اما ضخامت گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن در مقایسه با تمامی دستگاه‌های استاندارد سری گلکسی زد فولد از جمله گلکسی زد فولد 6 به میزان قابل‌توجهی کاهش خواهد یافت.

خبر بد اینکه بر اساس شایعات پیش‌تر مطرح شده، گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن تنها در کشورهای چین و کره‌جنوبی عرضه خواهد شد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ در این زمینه نهایتا چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

شایعات پیشین نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن طی ماه سپتامبر در کشور کره و طی ماه اکتبر در بازار چین عرضه خواهد شد.

نوشته گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد اسلیم احتمالا با نام متفاوتی روانه بازار خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.