اوپو پد ۳ پرو به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 AE مجهز می‌شود

انتظار می‌رود که اوپو به‌زودی از تبلت جدیدی برای عرضه در بازار چین رونمایی کند. شایعاتی درباره مشخصات کلیدی اوپو پد ۳ پرو به گوش می‌رسد. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا می‌کند که این دستگاه به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Accelerated Edition مجهز خواهد شد و یک تبلت با عملکرد قدرتمند خواهد بود.

طراحی اوپو پد ۳ پرو مشابه وان پلاس پد پرو خواهد بود

شایعه شده است Oppo Pad 3 Pro به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز می‌شود. به‌روزرسانی رابط کاربری ColorOS 15 در زمان رونمایی این تبلت در دسترس نخواهد بود. Digital Chat Station ادعا می‌کند که این نسخه ColorOS بعداً برای اوپو پد ۳ پرو عرضه می‌شود. اگرچه تاکنون جدول زمانی خاصی ارائه نشده است. تست بتا ColorOS 15 تا پایان ماه جاری میلادی برای گوشی های هوشمند سری OnePlus 12 و Oppo Find X7 آغاز می‌شود.

پست Digital Chat Station

طبق اطلاعات قبلی، طراحی Oppo Pad 3 Pro تقریباً مشابه OnePlus Pad Pro است. این تبلت در دو رنگ آبی و طلایی قابل تهیه خواهد بود. وان پلاس پد پرو در رنگ های خاکستری و سبز عرضه شده است. اوپو در کنار این تبلت، لوازم جانبی مختلفی مانند قاب محافظ هوشمند و قلم Oppo Pencil 2 Pro (در رنگ مشکی) را ارائه خواهد کرد که کارایی Pad 3 Pro را برای کاربران حرفه‌ای و معمولی افزایش می‌دهد.

در بخش نظرات پست ویبو، Digital Chat Station ادعا کرد که شیائومی پد ۷ نسبت به نماینده اوپو عملکرد ضعیف‌تری خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تبلت به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شود. در حالی که جزئیات پراکنده هستند، این موضوع نشان می‌دهد که Oppo Pad 3 Pro می‌تواند از نظر قدرت پردازش، برتری قابل توجهی نسبت نماینده شیائومی داشته باشد. DCS همچنین معتقد است که وان پلاس Ace 5 نیز به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Accelerated Edition مجهز خواهد شد.

تبلت وان پلاس پد پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت آینده اوپو چیست؟

نوشته اوپو پد ۳ پرو به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 AE مجهز می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.