شیائومی 15 اولترا احتمالا زودتر از موعد زمانی معمول معرفی خواهد شد

بر اساس پست جدیدی که توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station منتشر شده است؛ کمپانی شیائومی قصد دارد تا گوشی پرچمدار سال 2025 خود موسوم به شیائومی 15 اولترا را زودتر از موعد زمانی معمول معرفی نماید.

چنان‌چه همه چیز مطابق برنامه و به خوبی جلو برود؛ در این‌صورت گوشی جدید طی ماه ژانویه عرضه خواهد شد. شیائومی احتمالا در تلاش است تا با عرضه گوشی‌ پرچمدار خود در سال آینده موج بزرگ‌تری از خریداران جدید را به سوی خود جلب نماید.

این موضوع به‌طور بالقوه امکان رقابت پرچمدار شیائومی با گوشی گلکسی S25 اولترا سامسونگ را فراهم می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی پرچمدار سامسونگ نیز طی ماه ژانویه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی‌های مدل اولترا شیائومی معمولا چند ماه پیش از عرضه در بازارهای جهانی به بازار چین راه پیدا می‌کنند؛ اما امسال برند چینی احتمالا رویکرد متفاوتی را در پیش خواهد گرفت. این روند از مدتی قبل در حال شکل‌گیری است. شیائومی 12S اولترا، شیائومی 13 اولترا و شیائومی 14 اولترا به‌ترتیب در ماه‌های جولای، آوریل و فوریه عرضه شدند؛ بنابراین عرضه گوشی جدید در ماه ژانویه امسال نیز احتمالا چندان دور از ذهن نخواهد بود.

نوشته شیائومی 15 اولترا احتمالا زودتر از موعد زمانی معمول معرفی خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.