رندرهای جدید گوشی سامسونگ گلکسی F05 منتشر شد

گوشی سامسونگ گلکسی F05 اخیرا موفق به دریافت گواهینامه اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) برای فروش در این کشور شده است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در کنار گلکسی M05 در بازار هندوستان عرضه شود. امروز تعدادی از رندرهای جدید سامسونگ گلکسی F05 در فضای مجازی منتشر شده است.

این گوشی دارای یک ناچ جهت استقرار دوربین سلفی و پنل پشتی با پوشش چرم مصنوعی است. دو دوربین پشتی با چیدمان عمودی در گوشه بالایی سمت چپ قرار گرفته و مطابق الگوی طراحی مرسوم سامسونگ این‌بار نیز دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا روی لبه سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته‌اند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی F05 با حداقل 2 گزینه رنگی مختلف روانه بازار خواهد شد. مدل نسل قبلی این گوشی با نام گلکسی F04 در ژانویه سال 2023 عرضه شد و دستگاه جدید کمی پیشرفته‌تر از آن به‌نظر می‌رسد.

برای مقایسه بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی F04 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی لمسی LCD با رزولوشن 1600×720 پیکسل، تراشه هلیو P35 ساخت شرکت مدیاتک، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی در بستر سیم است.

انتظار می‌رود که گلکسی F05 با پیشرفت‌هایی در برخی حوزه‌ها روانه بازار شود. این گوشی هوشمند احتمالا طی هفته‌های آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی F05

نوشته رندرهای جدید گوشی سامسونگ گلکسی F05 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.