گوشی باربی فون HMD با قیمت 129 دلار رسماً معرفی شد

پس از مدت‌ها پخش تیزر، برند HMD سرانجام گوشی تاشو سنتی خود با نام باربی فون (Barbie Phone) را معرفی کرد. این دستگاه کم‌وبیش یک Nokia 2660 Flip با تم خاص باربی است، اما همزمان از چندین ترفند نرم‌افزاری و همچنین یک تغییر ظاهری بزرگ نیز بهره می‌برد.

گوشی باربی فون HMD

همان‌طور که از همکاری HMD با Mattel انتظار دارید، تم غالب در این گوشی صورتی است. این دستگاه دارای یک باتری 1450 میلی‌آمپرساعتی قابل تعویض با رنگ صورتی، یک کابل USB-C صورتی، یک پارچه پولیش همرنگ و چندین لوازم جانبی دیگر شامل دو قاب پشتی قابل تعویض، یک بند تلفن مهره‌دار، کیس مخصوص گوشی و برچسب‌های باربی است.

گوشی باربی فون

گوشی باربی فون

HMD Barbie Phone از صفحه‌نمایش اصلی 2.8 اینچی و صفحه‌نمایش کاور 1.77 اینچی استفاده می‌کند. این دستگاه مجهز به چیپست Unisoc T107 با رم 64 مگابایتی و حافظه داخلی 128 مگابایتی است که از طریق اسلات کارت microSD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین VGA (0.3 مگاپیکسل)، اتصال بلوتوث 5، جک هدفون و پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده است.

در بخش نرم‌افزاری، این گوشی در اکثر بازارها به سیستم‌عامل +S30 مجهز شده است، اگرچه نسخه ایالات‌متحده نسخه KaiOS را اجرا می‌کند. HMD با آیکون‌های باربی سفارشی، والپیپرها و آهنگ‌های زنگ، سفارشی‌سازی را در رابط کاربری این تلفن گسترش داده است. باربی فون همچنین برخی نکات سلامت دیجیتال، برنامه مدیتیشن باربی و یادآوری مراقبت از خود را نیز دریافت می‌کند.

قیمت گوشی باربی HMD معادل 129 دلار/129 یورو/99 پوند است و از امروز در بیشتر نقاط جهان به‌فروش می‌رسد، درحالی‌که نسخه ایالات‌متحده در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

نظر شما درباره گوشی باربی فون چیست؟

نوشته گوشی باربی فون HMD با قیمت 129 دلار رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.