ایربادز سونی WF-C510 با عمر باتری 22 ساعته و قیمت 60 دلار معرفی شد

سونی امروز سری هدفون‌های TWS خود را با معرفی یک مدل جدید و مقرون‌به‌صرفه گسترش داد. ایربادز سونی WF-C510 اساساً یک نسخه به‌روزشده از WF-C500 قدیمی به‌شمار می‌رود که درکنار قیمت 60 دلاری خود، امکانات حداقلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایربادز سونی WF-C510

WF-C510 جدید سونی با بدنه کوچکتر و سبکتر نسبت‌به C500 معرفی شده است. این ایربادز دارای طراحی in-ear با نوک گوش سیلیکونی و بهره‌مندی از گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق می‌باشد. این ویژگی باعث می‌شود در طول جلسات طولانی تمرین، این گجت شریک خوبی برای همراهی شما باشد. سونی از پلاستیک بازیافتی برای بدنه این ایربادز استفاده کرده است. ازآنجایی‌که هدفون TWS با تمرکز بر رده اقتصادی معرفی شده است، برخی از ویژگی‌های ممتاز مانند ANC (حذف نویز فعال) را از دست می‌دهد، اما کاربران حالت ambient را دریافت می‌کنند، که اساساً یک حالت شفافیت است که به شما امکان می‌دهد به صدای محیط اطراف خود گوش دهید.

ایربادز سونی WF-C510

ایربادز سونی WF-C510

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در این ایربادز حذف شده است، اتصال همزمان به دو دستگاه می‌باشد. با یک بار شارژ کامل، سونی WF-C510 عمر باتری طولانی تا 11 ساعت برای هر هدفون ارائه می‌کند. درهمین‌حال، با کیس شارژ درمجموع 22 ساعت باتری در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین یک دکمه برای عملکرد آسان وجود دارد و اپلیکیشن اختصاصی سونی نیز به شما امکان می‌دهد تنظیمات صدا را تغییر دهید. سایر ویژگی‌های قابل‌توجه شامل ارتقاء DSEE است که می‌تواند جزئیات از دست رفته به‌دلیل فشرده‌سازی را بازیابی کند. همچنین صدای 360 درجه نیز برای این هدفون درنظر گرفته شده است.

سونی ایربادز WF-C510 را با قیمت 60 دلار عرضه می‌کند. این باعث می‌شود گجت مذکور حتی جذاب‌تر و قابل دسترس‌تر از نسخه قبلی خود باشد که با قیمت 100 دلار به‌فروش می‌رسید. خریداران می‌توانند بین چهار گزینه رنگی انتخاب کنند که شامل سیاه، آبی، سفید و زرد می‌شود. این ایربادز قرار است اوایل ماه آینده وارد قفسه فروشگاه‌ها شود.

نظر شما درباره سونی WF-C510 چیست؟

نوشته ایربادز سونی WF-C510 با عمر باتری 22 ساعته و قیمت 60 دلار معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.