زمان عرضه اندروید 15 برای دستگاه‌های پیکسل گوگل اعلام شد

گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل با سیستم‌عامل اندروید 14 چند هفته قبل به بازار عرضه شدند. بنابراین اکنون احتمالا این پرسش مطرح می‌شود که برنامه گوگل برای انتشار به‌روزرسانی اندروید 15 به چه شکل است. بر اساس یک شایعه جدید، گوگل در ماه اکتبر امسال صرفا آپدیت اندروید 15 را برای دستگاه‌های پیکسلی خود عرضه خواهد کرد. به بیان دقیق‌تر این فرآیند احتمالا در اواسط ماه اکتبر امسال عملیاتی خواهد شد.

این در حالیست که گوگل ظاهرا طی هفته آینده سورس کد اندروید 15 را منتشر خواهد کرد. به‌طور سنتی فرآیند عرضه نسخه جدید اندروید برای دستگاه‌های پیکسل همزمان با انتشار سورس کد آن آغاز می‌شد؛ اما این رویه اخیرا در حال تغییر بوده و تیم پیکسل تا زمان آماده‌سازی کامل به‌روزرسانی‌ها انتشار آنها را متوقف خواهد کرد.

این موضوع برای نهایی‌سازی بازاریابی ویژگی‌های Pixel Drops، تست تغییرات و رفع اشکالات لحظه آخری، فرصت بیش‌تری را در اختیار گوگل قرار خواهد داد.

سال گذشته انتشار نسخه جدید اندروید برای دستگاه‌های پیکسلی با تاخیر زیادی نسبت به جدول زمانی اولیه مواجه شد. به‌نظر می‌رسد که امسال نیز این سناریو بنا بر دلایلی مشابه تکرار خواهد شد.

یک منبع خبری ادعا کرده که انتشار به‌روزرسانی اندروید 15 برای دستگاه‌های پیکسلی به منظور بهبود پایداری آن متوقف شده است. کارشناسان امیدوارند که گوگل تا اواسط ماه اکتبر امسال فرصت کافی برای دستیابی به این هدف را در اختیار داشته باشد.

نوشته زمان عرضه اندروید 15 برای دستگاه‌های پیکسل گوگل اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.