ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو با پشتیبانی از مکالمه بلوتوثی و عمر باتری 18 روزه معرفی شد

درکنار عرضه تلویزیون‌های سری QLED Xiaomi X Pro، برند زیرمجموعه شیائومی از یک ساعت هوشمند جدید نیز رونمایی کرد. ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو به‌عنوان جانشین Watch 3 Active سال گذشته وارد بازار می‌شود. این گجت طراحی مشابه مدل قبلی خود را حفظ کرده، اما از نظر مشخصات و ویژگی‌ها دارای برخی پیشرفت‌ها است.

ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو

Redmi Watch 5 Active دارای نمایشگری مربعی با گوشه‌های خمیده و یک دکمه فیزیکی در سمت راست خود است. نمایشگر این ساعت دارای ابعاد 2 اینچی با حداکثر روشنایی 500 نیت برای دید بهتر و تجربه استفاده روان می‌باشد. این ساعت هوشمند همچنین از گواهی 5ATM و IPX8 برای مقاومت فوق‌العاده دربرابر نفوذ آب بهره می‌برد.

ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو

ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو

Redmi Watch 5 Active مجهز به سنجش ضربان قلب 24×7، سنسور SpO2، ردیابی استرس و خواب است. این ساعت قادر به نظارت بر چرخه قاعدگی برای زنان نیز می‌باشد. همچنین یک یادآور تنفسی وجود دارد که در مواقع لزوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه پوشیدنی از ردیابی بیش از 140 حالت ورزشی به‌همراه تشخیص خودکار برای برخی فعالیت‌ها پشتیبانی می‌کند.

Redmi Watch 5 Active دارای یک بلندگو و میکروفون داخلی برای تماس صوتی بلوتوثی است. این سیستم‌عامل همچنین سیستم‌عامل HyperOS شیائومی را اجرا می‌کند و همزمان اولین گجت پوشیدنی Redmi به‌شمار می‌رود که با این سیستم‌عامل عرضه می‌شود. این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگر مانند حالت اضطراری SOS، قفل حریم خصوصی، پیدا کردن گوشی هوشمند خود و موارد دیگر است. همچنین الکسا داخلی برای انجام وظایف با بیان دستورات صوتی نیز وجود دارد. این ساعت هوشمند از یک باتری 470 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که ادعا می‌شود با یک بار شارژ تا 18 روز عمر باتری را ارائه می‌دهد.

Redmi Watch 5 Active دارای برچسب قیمتی 33 دلار است. این ساعت هوشمند از 3 سپتامبر برای خرید از آمازون، Flipkart و وب‌سایت این برند در دسترس خواهد بود و در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب و نقره‌ای مات عرضه می‌شود.

نوشته ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو با پشتیبانی از مکالمه بلوتوثی و عمر باتری 18 روزه معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.