سنسور تصویر OV50M40 آمنی ویژن با رزولوشن 50 مگاپیکسلی و سایز 1/2.88 اینچی رسماً معرفی شد

برند آمنی ویژن امروز سنسور تصویر جدید 50 مگاپیکسلی خود با نام OV50M40 را معرفی کرده است که برای طیف وسیعی از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند طراحی شده است.

سنسور تصویر OV50M40 آمنی ویژن

سنسور تصویر OV50M40 دارای وضوح 50 مگاپیکسلی است و برای دوربین‌های سلفی، اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو ایده‌آل می‌باشد. این سنسور CMOS دارای پیکسل‌های 0.61 میکرومتری است که از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند HDR ویدئویی با آنالوگ دوگانه با نوردهی تکی و حالت کم‌مصرف همیشه روشن برای تشخیص چهره دوربین سلفی بهره می‌برد.

OV50M40 که بر اساس فناوری انباشته PureCel Plus-S OMNIVISION ساخته شده است، وضوح بالا را با اندازه پیکسل جمع‌وجور ترکیب می‌کند. این حسگر همچنین تصاویر 50 مگاپیکسلی با نرخ 12 فریم‌برثانیه، تصاویر 12.5 مگاپیکسلی با نرخ 60 فریم‌برثانیه، ویدیوهای 4K و 2K با نرخ 60 فریم‌برثانیه و ویدیوهای 1080p با نرخ 120 فریم‌برثانیه را ثبت می‌کند. این سنسور همچنین از سایز 1/2.88 اینچی استفاده کرده و از رابط CPHY/DPHY MIPI با دو DOVDD 1.8/1.2V پشتیبانی می‌کند.

سنسور تصویر OV50M40 آمنی ویژن

سنسور تصویر OV50M40 آمنی ویژن

سایز فناوری‌های استفاده‌شده در این حسگر تصویر به شرح زیر است:

فناوری HDR: این سنسور از HDR و DAG HDR متناوب پشتیبانی می‌کند. HDR تکان‌دهنده محدوده دینامیکی را برای کیفیت عالی ویدیو و عکس افزایش می‌دهد، درحالی‌که DAG HDR نوردهی تکی را برای کاهش مصنوعات حرکتی در نور چالش‌برانگیز ارائه می‌کند.

عملکرد در نور کم: قابلیت‌های قوی در نور کم را با ترکیب 4 پیکسل، کاهش نویز پیشرفته و افزایش آنالوگ تا 64 برابر ارائه می‌دهد.

فوکوس خودکار: این حسگر شامل فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) برای هر دو حالت binning و وضوح کامل است که حالت زوم واضح برای دوربین تله‌فوتو را تضمین می‌کند.

عملکرد همیشه روشن: OV50M40 دارای قابلیت تشخیص حرکت و مصرف کم انرژی است که امکان ثبت تصاویر با کیفیت بالا را با دوربین‌های عقب و جلو فراهم می‌کند. برای عکس‌های تله‌فوتو، این سنسور از زوم برش با کیفیت بالا 2x یا 3x پشتیبانی می‌کند.

OV50M40 برای آزمایش در سه‌ماهه سوم 2024 در دسترس خواهد بود و انتظار می‌رود تولید انبوه آن در سه‌ماهه چهارم 2024 آغاز شود.

جیمز لئو، مدیر ارشد بازاریابی محصولات در OmniVision، در مورد حسگر تصویر جدید OV50M40 این شرکت بیان می‌کند:

«با افزایش تقاضا برای سنسورهای تصویر با وضوح 50 مگاپیکسلی جمع‌وجور در گوشی‌های هوشمند برای دوربین‌های جلو، اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو، سنسور تصویر جدید OV50M40 راه‌حلی همه‌کاره ارائه می‌دهد. این حسگر تصویر نیازهای برنامه‌های مختلف را برآورده می‌کند، زنجیره تأمین را ساده می‌کند و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.»

نظر شما درباره سنسور تصویر OV50M40 آمنی ویژن چیست؟

نوشته سنسور تصویر OV50M40 آمنی ویژن با رزولوشن 50 مگاپیکسلی و سایز 1/2.88 اینچی رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.