زمان عرضه آپدیت اندروید ۱۵ گوگل احتمالا اواخر مهر ۱۴۰۳ برای محصولات Pixel است

با سری پیکسل ۹، تقریبا جز معدود مواردی است که پرچمدار گوگل بدون جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود. هر چند که وعده طولانی مدت ۷ سال آپدیت اساسی اندروید همراه این محصولات است اما به هر حال نسخه آغازین نیز مهم بوده و مبنای محاسبه میزان پشتیبانی محسوب می‌شود. به این معنی که اگر سری Pixel 9 را اندروید ۱۵ عرضه می‌شد، مثلا تا اندروید ۲۲ (اگر نام‌گذاری به همین صورت ادامه پیدا کند) را دریافت می‌کرد اما حالا تا اندروید ۲۱ آپدیت می‌شود. به هر صورت، بد نیست بدانید که زمان عرضه آپدیت اندروید ۱۵ گوگل احتمالا اواخر مهر ۱۴۰۳ برای محصولات Pixel است.

زمان عرضه آپدیت اندروید ۱۵ گوگل

ظاهرا گوگل سورس کد اندروید ۱۵ را هفته آینده منتشر خواهد کرد. به طور سنتی، روز عرضه سورس کد، روزی بود که عرضه آپدیت برای محصولات Pixel گوگل آغاز می‌شد اما این موضوع اخیراً در حال تغییر است. در حقیقت تیم Pixel مرتباً عرضه به‌روزرسانی‌ها را تا زمانی که کاملاً آماده شوند، به تاخیر می‌اندازد.

این راهبرد به آن‌ها زمان بیشتری برای نهایی کردن بازاریابی قابلیت‌های جدید، آزمایش رفع اشکال‌ها و تغییرات لحظه آخری می‌دهد. سال گذشته، تاخیر انتشار آپدیت پیکسل‌های گوگل در مقایسه با جدول زمانی اولیه بسیار زیادی بود و به نظر می‌رسد که به همان دلیل دوباره این تاخیر امسال هم تکرار خواهد شد.

گزارش‌های اخیر می‌گویند که به‌روزرسانی اندروید 15 برای پیکسل ها در جهت بهبود پایداری آن متوقف شده و احتمالا جایی اواخر مهرماه عرضه می‌شود.

نظر شما چیست؟ اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، احتمالا آپدیت اندروید ۱۵ دیگر برندها نیز با تاخیر مواجه خواهد شد.

نوشته زمان عرضه آپدیت اندروید ۱۵ گوگل احتمالا اواخر مهر ۱۴۰۳ برای محصولات Pixel است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.