شرط عجیب ایلان ماسک برای دریافت سهام در ایکس: بنویسید که چرا ارزشمندید!

ایلان ماسک، مالک جدید ایکس (توییتر سابق)، بار دیگر با سیاست‌های جنجالی خود در این شرکت خبرساز شد. ماسک در ایمیلی به کارمندان ایکس اعلام کرده است که برای دریافت سهام، آن‌ها باید گزارش یک صفحه‌ای درباره ارزش خود برای شرکت بنویسند.

طبق این ایمیل، اعطای سهام به کارمندان به عملکرد آن‌ها بستگی خواهد داشت. کارمندان باید در گزارش خود توضیح دهند که چرا عضوی ارزشمند برای شرکت هستند و چه تأثیری بر موفقیت ایکس داشته‌اند.

این اقدام ماسک در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این نیز شاهد تنش‌های زیادی بین او و کارمندان ایکس بوده‌ایم. ماسک پس از خرید توییتر، هزاران نفر از کارمندان را اخراج کرد و از کارمندان باقیمانده خواست تا ساعت‌های کاری طولانی‌تری داشته باشند.

برخی منابع خبری گزارش داده‌اند که کارمندان ایکس هنوز تجدیدنظر سالانه سهام خود را دریافت نکرده‌اند. با وجود وعده ماسک مبنی بر امکان نقد کردن سهام در هر زمان، این وعده هنوز محقق نشده است.

خرید توییتر توسط ایلان ماسک به یکی از بزرگترین معاملات مالی ناموفق در سال‌های اخیر تبدیل شده است. برخی تحلیلگران این معامله را بدترین معامله مالی از زمان رکود اقتصادی سال 2008 نامیده‌اند.

نوشته شرط عجیب ایلان ماسک برای دریافت سهام در ایکس: بنویسید که چرا ارزشمندید! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.