پورشه کاین با تیونینگ تِک آرت، خشن‌تر و قدرتمندتر از همیشه شد

شرکت تیونینگ آلمانی، تِک آرت، با معرفی کیت بدنه‌ جدید خود برای پورشه کاین، بار دیگر نشان داد که چگونه می‌توان ظاهر و عملکرد یک شاسی‌بلند لوکس را ارتقا داد. کیت Aero Kit 1، طراحی کاین را تهاجمی‌تر کرده و عملکرد آن را بهبود بخشیده است.

تِک آرت با اعمال تغییراتی اساسی در طراحی پورشه کاین، ظاهری خشن‌تر و اسپرت‌تر به این شاسی‌بلند لوکس بخشیده است. سپر جلوی جدید با اسپویلر تهاجمی و کاپوت فیبرکربنی، جلوه‌ای قدرتمند به خودرو داده است.

در قسمت عقب نیز، اسپویلرهای جدید، بال بزرگ و دیفیوزر، به خودرو ظاهری آیرودینامیک و مسابقه‌ای بخشیده است. این تغییرات ظاهری نه تنها جذابیت بصری خودرو را افزایش داده، بلکه به بهبود عملکرد آیرودینامیکی آن نیز کمک کرده است.

تِک آرت علاوه بر تغییرات ظاهری، بهینه‌سازی‌هایی را نیز در بخش فنی پورشه کاین اعمال کرده است. با تغییرات در نرم‌افزار خودرو، قدرت موتور ۶۶ اسب بخار افزایش یافته و شتاب‌گیری خودرو بهبود یافته است. همچنین، سیستم اگزوز جدید، صدای موتور را قدرتمندتر و هیجان‌انگیزتر کرده است. این تغییرات فنی، پورشه کاین را به یک شاسی‌بلند قدرتمند و اسپرت تبدیل کرده است.

تِک آرت ادعا می‌کند که با این تغییرات، هندلینگ و آیرودینامیک کاین بهبود یافته است. اگرچه هنوز جزئیات دقیقی در این مورد منتشر نشده است، اما این تغییرات ظاهری نشان می‌دهد که کاین تیونینگ شده توسط تِک آرت، عملکرد بهتری نسبت به مدل استاندارد خواهد داشت.

تِک آرت با سابقه‌ای طولانی در تیونینگ خودروهای پورشه، به خوبی می‌داند که چگونه ظاهر و عملکرد این خودروها را بهبود بخشد. کیت Aero Kit 1 برای پورشه کاین، یک نمونه‌ بارز از این تخصص است.

نوشته پورشه کاین با تیونینگ تِک آرت، خشن‌تر و قدرتمندتر از همیشه شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.