مدل ۲۰۲۵ موتورولا Moto G Stylus لو رفت: گوشی اقتصادی با قلم

از طبعات عرضه سری گلکسی Note می‌توان به این اشاره کرد که محصولاتی در رده‌های اقتصادی تولید شدند و از قلم پشتیبانی می‌کردند. البته که این قلم‌ها به مانند نمونه‌های پرچمدار سامسونگ نیستند اما به هر حال در ظاهر خود را مشابه آن‌ها نشان می‌دادند. برندهایی مانند ال‌جی و موتورولا از آن دسته برندها بودند که گوشی‌های اقتصادی با پشتیبانی از قلم تولید کردند. برند ال‌جی که از دنیای موبایل خارج شد اما موتورولا همچنان سری Moto G Stylus خود را ادامه می دهد. به تازگی مدل ۲۰۲۵ موتورولا Moto G Stylus لو رفته تا نسل جدید گوشی اقتصادی با قلم این شرکت را به ما نشان بدهد!

مدل ۲۰۲۵ موتورولا Moto G Stylus

حدودا سه ماه و نیم پیش بود که موتورولا Moto G Stylus 5G 2024 با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 معرفی شد. با این حال و به همین زودی شایعاتی درباره جایگزین آن منتشر شده است.

البته رندر به اشتراک گذاشته شده بسیار کم کیفیت بوده و نمی‌تواند جزئیات زیادی را به ما ارائه کند. با توجه به این تصویر باید گفت که نسل جدید سری موتو جی استایلوس این برند طراحی قابل انتظار و مشابه نسل‌های قبلی خود دارد.

موتورولا

موتورولا

انتظار می‌رود که Moto G Stylus (2025) با کد XT251V طراحی کلی مدل قبلی خود را حفظ کند. با این حال، یکی از تغییرات قابل توجه را می‌توان تفاوت در قاب پشتی دانست. در حالی که مدل ۲۰۲۴ دارای بافت چرم گیاهی بود، به نظر می‌رسد مدل ۲۰۲۵ سطحی براق دارد.

سایر ویژگی های کلیدی که انتظار می‌رود بدون تغییر باقی بمانند عبارتند از: صفحه نمایش دارای سورخ برای دوربین در جلو، دوربین دوگانه در پشت و جایگاه قلم درون بدنه دستگاه است.

مشخصات این دستگاه آتی موتورولا در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، می توان انتظار داشت که نسبت به نسل قبلی خود بهبودهایی داشته باشد.

نظر شما چیست؟ طرفدار گوشی‌های اقتصادی با پشتیبانی از قلم هستید؟

نوشته مدل ۲۰۲۵ موتورولا Moto G Stylus لو رفت: گوشی اقتصادی با قلم اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.