تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرد

بیش از سه سال پیش بود که تبلت گلکسی Tab A7 Lite با قیمت ١۵٩ یورو رسماً معرفی شد. این تبلت اقتصادی با اندروید ۱۱ رسما معرفی شده بود و درباره دریافت آپدیت اندروید ۱۴ آن شک و شبهه وجود داشت. با این حال اگر کاربر این تبلت هستید، خبر خوبی برای شما داریم. تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرده است.

آپدیت One UI 6.1 برای تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite

در حالی که اکثر محصولات واجد شرایط سامسونگ منتظر دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1.1 هستند، تبلت Galaxy Tab A7 Lite به تازگی به روزرسانی One UI 6.1 را دریافت کرده است. شاید واضح‌ترین توضیحی که برای تاخیر وجود داشته باشد، قدیمی بودن و تراشه پایین‌رده آن باشد.

امروز به‌روزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy Tab A7 Lite در کره جنوبی عرضه شده و با نسخه میان‌افزار T225NKOU8EXH2 در دسترس است. این آپدیت شامل وصله امنیتی جولای 2024 است تا تبلت را ایمن تر کند.

اگر Galaxy Tab A7 Lite دارید می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار » دانلود و نصب، در دسترس بودن این آپدیت را بررسی کنید.

به احتمال خیلی زیاد این آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ برای Galaxy Tab A7 Lite است، زیرا از زمان عرضه آن در اواسط سال 2021 تاکنون سه به‌روزرسانی سیستم‌عامل، یعنی اندروید 12، اندروید 13 و اندروید 14 را دریافت کرده است.

طبیعتا ویژگی‌های محبوب آپدیت One UI 6.0 در این تبلت اقتصادی سامسونگ ارائه خواهد شد. با این حال شاید تمام این موارد برای آن در دسترس نباشد.

ویدئو ۱۴ قابلیت جدید آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ: One UI 6.0

شما این تبلت سامسونگ را دارید؟ پس از به روزرسانی چه تغییراتی را احساس کردید؟

نوشته تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.