طراحی و مشخصات گوشی شیائومی ردمی 14C فاش شد

برند زیرمجموعه شیائومی موسوم به ردمی در تدارک عرضه یک مدل مقرون‌به‌صرفه جدید با نام ردمی 14C است. عرضه این گوشی هوشمند در کشور ویتنام طی روز 31 آگوست (10 شهریور ماه) پیش‌تر تائید شده است. با این‌حال اکنون پیش از عرضه ردمی 14C مشخصات این گوشی هوشمند توسط یک خرده فروشی ویتنامی فاش شده است.

ردمی غالبا با عرضه هر سری جدید طراحی تازه‌ای را به ارمغان آورده است. ردمی 14C نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین دایروی‌شکل بزرگ روی پنل پشتی است. طراحی این گوشی با مدل نسل قبلی آن کاملا متفاوت خواهد بود. در عوض ردمی 14C به گوشی اوپو F27 5G که اخیرا در بازار هندوستان عرضه شد؛ شباهت بیش‌تری خواهد داشت.

مدل آبی‌‌رنگ ردمی 14C دارای یک پوشش سایه‌دار جذاب است و این ویژگی، ظاهری زیباتر از گوشی را ارائه می‌دهد. با این‌حال دستگاه مذکور کماکان با قیمت‌گذاری کاملا مقرون‌به‌صرفه روانه بازار خواهد شد.

ماژول دوربین دارای 4 حلقه خواهد بود. یکی از حلقه‌ها احتمالا به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی اختصاص یافته و حفره دیگر نیز از سنسور ثانویه جهت تشخیص عمق صحنه میزبانی خواهد کرد. حفره سوم توسط فلاش LED اشغال شده و حلقه چهارم نیز کاملا تزئینی است. ردمی 14C علاوه بر رنگ‌آمیزی آبی در مدل‌های رنگی سبز با پوشش چرم گیاهی و مشکی سایه‌دار نیز قابل دسترس خواهد بود.

پنل جلویی دستگاه از یک نمایشگر بزرگ 6.88 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی میزبانی می‌کند. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی دریافت می‌کند. از جنبه امکانات بیومتریکی نیز ردمی 14C مجهز به حسگر اثرانگشت روی لبه جانبی بدنه خود خواهد بود.

فهرست خرده فروشی به نوع پردازنده مورد استفاده در گوشی هیچ اشاره‌ای نکرده است؛ اما شایعات نشان می‌دهند که این نیمه‌هادی احتمالا از نوع هلیو G91 اولترا خواهد بود.

بر اساس اطلاعات تائید شده ردمی 14C مجهز به 4 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گوشی هنوز فاش نشده و این پدیده چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد.

با این‌حال انتظار می‌رود که ردمی 14C به قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه روانه بازار شود. برای تائید برچسب قیمتی این گوشی بایستی تا موعد رونمایی از آن در روز 31 آگوست (10 شهریور ماه) منتظر بمانیم.

نوشته طراحی و مشخصات گوشی شیائومی ردمی 14C فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.