سری ردمی K80 احتمالا با باتری قدرتمند 6500 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های سری شیائومی 15 طی ماه اکتبر امسال با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 معرفی خواهند شد. در ادامه برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی نیز طی ماه نوامبر از سری ردمی K80 در بازار چین رونمایی کرد.

نخستین مدل‌های خانواده K80 احتمالا همانند سری ردمی K70 شامل سه گوشی مختلف با اسامی ردمی K80e، ردمی K80 و ردمی K80 پرو خواهد بود. امروز یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرد که سری ردمی K80 هم‌اکنون مراحل تست با باتری تک سلولی سیلیکون بالا را پشت سر می‌گذارد.

فرد افشاگر در پست جدید خود به ظرفیت باتری‌های در حال تست در سری ردمی K80 اشاره نموده و مدعی شده که این باتری‌ها از ظرفیت‌های 5960 و 6060 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهند بود. ظرفیت معمول این باتری‌ها به 6100 و 6200 میلی‌آمپرساعت خواهد رسید. در شرایط آزمایشگاهی نیز حداکثر ظرفیت باتری می‌تواند به 6500 میلی‌آمپرساعت برسد.

این موضوع بدان معناست که سری ردمی K80 می‌تواند از یک باتری تک سلولی با ظرفیت 6500 میلی‌آمپرساعت بهره‌برداری نماید. در صورت تحقق چنین فرضیه‌ای، این گوشی به قدرتمندترین باتری در بازه قیمتی خود مجهز شده و هیچ دستگاه دیگری حتی به آن نزدیک هم نخواهد شد. برای مقایسه جالب است بدانید که گوشی‌های ردمی K70 و ردمی K70 پرو مجهز به باتری‌های 5000 میلی‌آمپرساعتی هستند؛ در حالی‌که مدل اخیرا معرفی شده ردمی K70 اولترا از باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد.

اگرچه گزارش‌های اخیر دربردارنده جزئیات فراوانی درباره گوشی ردمی K80 پرو بوده‌اند؛ اما میزان اطلاعات فاش شده درباره مدل استاندارد ردمی K80 محدود بوده است. بر اساس یک گزارش جدید، مدل پرو مجهز به یک نمایشگر اولد با رزولوشن 2K، نزخ نوسازی 120 هرتزی و اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه با صفحه‌نمایش خواهد بود.

پیکره‌بندی دوربین پشتی این گوشی از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابری تشکیل خواهد شد. همچنین سری ردمی K80 احتمالا از فناوری شارژ سریع با حداکثر توان 120 وات پشتیبانی خواهد کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که ردمی K80 احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره گرفته و در سال 2025 تحت عنوان پوکو F7 پرو در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر ردمی K80 پرو احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود. این مدل احتمالا به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد.

نوشته سری ردمی K80 احتمالا با باتری قدرتمند 6500 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.