آواتر 012 لیمیتد ادیشن: خودروی لوکسی که طراح آن یک ایرانی است!

خودروسازی آواتر با رونمایی از مدل 012 لیمیتد ادیشن، بار دیگر توانایی خود در طراحی و تولید خودروهای الکتریکی لوکس را به رخ کشید. این خودرو که حاصل همکاری نادر فقیه‌زاده، طراح ایرانی، با کیم جونز، طراح مشهور برندهای دیور و فندی است، با طراحی منحصر به فرد و امکانات پیشرفته خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. جالب است بدانید که این خودرو به نوعی زیر برند شرکت هواوی است که در ایران محصولاتش را همه می‌شناسند.

آواتر 012 لیمیتد ادیشن از زبان طراحی آواتر 12 الهام گرفته است اما با جزئیات و امکانات لوکس‌تری همراه شده است. رینگ‌های آلیاژی 21 اینچی، دوربین‌های مخفی در دستگیره درها و رنگ بدنه نقره‌ای مایع، از جمله ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند.

در داخل کابین نیز از مواد باکیفیت و طراحی مینیمالیستی استفاده شده است. یک نمایشگر بزرگ 35 اینچی 4K، سیستم صوتی پیشرفته و امکان شخصی‌سازی لوگو، از جمله امکانات لوکس این خودرو هستند.

آواتر 012 به پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا مجهز شده است. سیستم تعلیق پیشرفته، سیستم رانندگی خودکار سطح 3، باتری با ظرفیت بالا و شارژ سریع، از جمله این فناوری‌ها هستند. همچنین، این خودرو از سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته‌ای بهره می‌برد که بر پایه سیستم عامل Harmony OS توسعه یافته است.

آواتر 012 از دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که در مجموع قدرتی معادل 570 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتن‌متر تولید می‌کنند. این خودرو با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی حدود 650 کیلومتر را طی کند.

آواتر 012 لیمیتد ادیشن با قیمت 98.1 هزار دلار به فروش خواهد رسید و تنها 700 دستگاه از آن تولید خواهد شد. هر خریدار علاوه بر خودرو، یک کیف سفارشی از برند دیور نیز دریافت خواهد کرد.

آواتر 012 نشان می‌دهد که خودروسازان چینی به سرعت در حال پیشرفت هستند و می‌توانند خودروهایی با کیفیت و طراحی جذاب تولید کنند. با توجه به پیشرفت‌های اخیر در صنعت خودروی چین، انتظار می‌رود که در آینده شاهد رقابت شدیدتری بین خودروسازان چینی و سایر برندهای جهانی باشیم.

نوشته آواتر 012 لیمیتد ادیشن: خودروی لوکسی که طراح آن یک ایرانی است! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.