تبلت پوکو پد 5G با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 معرفی شد

تبلت پوکو پد 5G به تازگی در کشور هندوستان معرفی شد. این تبلت با مدل پیش‌تر معرفی شده پوکو پد یک تفاوت عمده دارد. دستگاه جدید از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

سایر مشخصات این دو تبلت از جمله نمایشگر 12.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 و باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی با یکدیگر مشترک هستند.

از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری HyperOS شیائومی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 هستیم. این تبلت دارای قابلیت عملکرد یکپارچه با سایر دستگاه‌های پوکو و شیائومی است. بنابراین کاربران به ویژگی‌هایی نظیر کلیپ‌بورد مشترک، یادداشت‌های بین دستگاهی، همگام‌سازی شبکه و هوم اسکرین پلاس که برنامه‌ها را از گوشی هوشمند به تبلت می‌آورد؛ دسترسی دارند.

همچنین پوکو پد 5G با قابلیت پشتیبانی از ابزارهای جانبی Poco Smart Pen و Poco Keyboard روانه بازار می‌شود. این لوازم به‌صورت مجزا به فروش می‌رسند. پوکو پد در مدل‌های رنگی آبی (Cobalt Blue) و سبز مغز پسته‌ای (Pistachio Green) قابل سفارش است.

مدل پایه این تبلت با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 23999 روپیه (286 دلار) قیمت‌گذاری شده است. ورژن پیشرفته‌تر دستگاه با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 25999 روپیه (310 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. فروش فراگیر این تبلت از طریق فروشگاه Flipkart از روز 27 آگوست (6 شهریور ماه) آغاز خواهد شد.

نوشته تبلت پوکو پد 5G با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.