تبلت Poco Pad 5G با تراشه کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 رسما معرفی شد

همانطور که انتظار داشتیم، پوکو تبلت جدید خود را که دومین محصول آن در این دسته محسوب می‌شود را امروز رسما و در هند رونمایی کرد. البته که این تبلت خیلی هم جدید نیست اما تفاوت‌هایی با نسل قبلی خود دارد. تبلت Poco Pad 5G با تراشه کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 با قیمت آغازین ۲۸۶ دلار برای خرید عرضه خواهد شد.

تبلت Poco Pad 5G

تبلت Poco Pad 5G یک تفاوت عمده با Poco Pad که قبلاً معرفی شده بود ارائه می‌کند. همانطور که از اسمش پیداست، این نسخه جدید اتصال مخابراتی 5G را عرضه می‌کند.

بقیه مشخصات بین این ۲ دستگاه مشترک است. برای مثال صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120Hz برای هر ۲ یکسان است. یا تراشه Snapdragon 7s Gen 2، باتری 10000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 33 وات هم در هر دو دستگاه حضور دارد.

بخش نرم افزار با رابط کاربری HyperOS شیائومی همراه می‌شود که روی اندروید 14 سوار بوده و دارای ویژگی‌های همگام‌سازی با سایر دستگاه های پوکو و شیائومی است. این ویژگی‌ها شامل ویژگی کلیپ‌بورد مشترک، یادداشت‌های متقابل، همگام‌سازی شبکه و +Home Screen است که برنامه‌ها را از تلفن شما به تبلت‌تان می‌آورد.

تبلت Poco Pad 5G همچنین با پشتیبانی از قلم Poco Smart Pen و کیبرد Poco Keyboard عرضه می شود که به طور جداگانه قابل خریدن هستند.

قیمت تبلت پوکو پد 5G چقدر است؟

پوکو پد در رنگ‌های آبی کبالت و سبز پسته‌ای عرضه می‌شود. قیمت آن در بازار هند برای مدل‌های زیر معادل این اعداد است:

۱- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۸۶ دلار

۲- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۳۱۰ دلار

نظر شما درباره این تبلت Poco چیست؟

نوشته تبلت Poco Pad 5G با تراشه کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.