شرکت Caviar از نسخه سفارشی گوشی‌های تاشو سامسونگ با تم تنیس رونمایی کرد

شرکت Caviar خالق معروف نسخه‌های سفارشی لوکس از دستگاه‌های سامسونگ و اپل محسوب می‌شود. این کمپانی در راستای برگزاری مسابقات اوپن آمریکا از کالکشن جدیدی رونمایی کرده است. این مجموعه الگانس (Elegance) نامگذاری شده و شامل مدل‌های سفارشی گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6 و گوشی‌های آیفون است.

تمامی این دستگاه‌ها با تم الهام گرفته شده از تنیس موسوم به “tennis core” طراحی شده‌اند. این سبک از مد که در سال 2024 به محبوبیت دست یافته است؛ از فرهنگ و حس زیبایی‌شناسی تنیس الهام گرفته شده است. محبوبیت این سبک مشخصا پس از اکران فیلم Challengers با نقش‌آفرینی Zendaya بیش‌تر شده است.

مدل‌های سفارشی گلکسی زد فلیپ 6 در این کالکشن با تم رنگی عمدتا سفید طراحی شده‌اند. همچنین سایه‌های سبزرنگ تداعی‌گر زمین تنیس بوده و رنگ‌های پاستلی نیز حس و حال فصل تابستان را تداعی می‌کنند. این دستگاه‌ها با استفاده از مواد درجه یک مانند چرم Chevre و Epsom ساخته می‌شوند. این نوع چرم معمولا در محصولات برند Hermes استفاده می‌شود.

استفاده از تزئینات نقره‌ای و سایه‌های زرد و رزگلد در کنار کریستال‌های سواروسکی منبت‌کاری شده به تقویت طراحی مینیمالیستی کمک کرده و ظرافت مد tennis core را منعکس می‌کند.

کالکشن الگانس علاوه بر مدل‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، ورژن‌های سفارشی آیفون 15 و آیفون 16 را نیز شامل می‌شود. این گوشی‌ها در انواع مختلفی ارائه شده و هرکدام دارای طراحی منتخب و مواد اولیه منحصربه‌فردی هستند.

به‌عنوان مثال مدل Emerald دارای چرم طبیعی سبزرنگ Chevre و المان‌های تقویت‌کننده ساخته شده از آلیاژ جواهرات با روکش طلا 24 عیار است. مدل Sapphire با طراحی الهام گرفته شده از یاقوت کبود، جلوه لوکس مشابهی را ارائه می‌دهد. مدل‌های Blanc، Veridian و Orange Amber دارای گزینه‌های رنگی ‌و متریال متفاوت، متناسب با سلایق گوناگون هستند.

قیمت این دستگاه‌های سفارشی بسته به طراحی و پیکره‌بندی حافظه بین 8770 تا 11060 دلار متغیر است. از هر مدل مجموعه الگانس تنها 99 دستگاه تولید شده و این موضوع آنها را بسیار منحصربه‌فرد جلوه خواهد داد.

این گوشی‌های سفارشی برای طرفداران سبک زندگی لوکس و اسپرت طراحی شده و ترکیبی منحصربه‌فرد از صنایع دستی پیشرفته و طراحی موضوعی با محوریت ورزش تنیس را ارائه می‌دهند.

نوشته شرکت Caviar از نسخه سفارشی گوشی‌های تاشو سامسونگ با تم تنیس رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.