کمپانی HMD به شریک موبایلی رسمی باشگاه بارسلونا تبدیل شد

کمپانی HMD به تازگی اعلام کرد که این برند به شریک رسمی باشگاه بارسلونا در زمینه گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. این کمپانی از باشگاه مردان و تیم زنان موسوم به Barcelona Femeni حمایت خواهد کرد.

همچنین در این اطلاعیه اعلام شده که تیم‌هایی از سایر رشته‌های ورزشی از جمله بسکتبال، فوتسال، هندبال و هاکی روی غلتک نیز در این همکاری مشارکت خواهند داشت. این همکاری توسط سائول پرگرینا؛ آرایشگر لمین یامال؛ بازیکن 17 ساله فوتبال و ستاره آینده تیم کاتالونیا فاش شد.

این آرایشگر، لوگو HMD را در کنار نماد باشگاه بارسلونا اصلاح کرد و خبر این همکاری را به‌طور رسمی اعلام نمود. این قرارداد در ابتدا برای مدت زمان 3 سال منعقد شده و به موجب آن HMD گوشی‌های هوشمند خود را روی پنل‌های دیجیتالی استادیوم المپیک تبلیغ خواهد کرد. در حال حاضر باشگاه بارسلونا بازی‌های خود را در این استادیوم انجام می‌دهد.

با انتقال بارسلونا به خانه بازسازی شده خود در نیوکمپ، تبلیغات در آن استادیوم نیز نمایش داده خواهند شد. در ادامه این همکاری به‌سوی ایجاد محتوای دیجیتال هیجان‌انگیز برای طرفداران و بالا نگه داشتن سطح مشارکت دوجانبه گسترش خواهد یافت.

باشگاه بارسلونا پیش از همکاری با HMD با یک شریک موبایلی دیگر یعنی اوپو همکاری داشت. در همین راستا تعدادی از گوشی‌های هوشمند اوپو از جمله F1 پلاس و رنو 10x زوم با تم بارسلونا روانه بازار شدند. این برند چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به منظور تبلیغ دستگاه‌های خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا اخیرا همکاری با یوفا را آغاز کرده است.

نوشته کمپانی HMD به شریک موبایلی رسمی باشگاه بارسلونا تبدیل شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.