طراحی و مشخصات موتورولا G55 فاش شد

طراحی و مشخصات موتورولا Moto G55 به‌بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به‌زودی برای عرضه در بازار جهانی، رونمایی شود. رندر های این دستگاه، طراحی آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. تصاویر تبلیغاتی نیز مشخصات کلیدی Motorola G55 را فاش می‌کنند.

نگاهی به طراحی موتورولا G55 5G

در ابتدا به سراغ جزئیات طراحی Moto G55 5G می‌رویم. رندر های فاش شده، رنگ سبز این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند. البته گفته می‌شود که این دستگاه در رنگ های خاکستری و بنفش نیز قابل تهیه خواهد بود. از نظر طراحی، این گوشی آینده موتورولا بیشتر شبیه Moto G45 است که اخیراً معرفی شده و طراحی آن با Moto G54 متفاوت است.

Motorola G55 5G

Motorola G55 5G

دو لنز به همراه یک فلاش LED در ماژول دوربین Motorola G55 دیده می‌شود. در مرکز قاب پشتی نیز لوگوی موتورولا قابل‌مشاهده است. فریم این دستگاه تخت بوده و یادآور نسل قبل است. قاب پشتی اما برخلاف موتورولا Moto G54، دیگر دارای روکش چرمی نیست. حاشیه های اطراف صفحه نمایش Moto G55 (به‌خصوص لبه پایینی) قابل‌توجه به‌نظر می‌رسد. یک پانچ هول در مرکز بالای صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود. این دستگاه از پورت USB Type-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم برخوردار است.

مشخصات Motorola G55 5G

اگرچه در حال حاضر مدل دقیق تراشه به‌کارگرفته شده در این تلفن هوشمند آینده موتورولا مشخص نیست. اما تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که این دستگاه از تراشه یک مدیاتک Dimensity 5G برخوردار خواهد بود. موتورولا G55 5G حداکثر با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 به دست کاربران می‌رسد. ممکن است که نسخه هند این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم نیز در دسترس باشد. این دستگاه از حافظه رم مجازی بهره‌مند خواهد بود.

تراشه موتورولا G55 5G

دوربین موتورولا G55 5G

دو لنز دوربین در قاب پشتی Moto G55 دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. برای دوربین اولتراواید (با توانایی عکسبرداری ماکرو) یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای گشودگی دیافراگم f/2.4 و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. سخت‌افزار دوربین این دستگاه تقریباً مشابه نسل قبل است.

موتورولا G55 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ظرفیت باتری و سرعت شارژ این دستگاه کمتر از نسخه هند Moto G54 شده است. نسل قبلی این گوشی هوشمند (نسخه هند) از باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بود و از شارژر ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد.

Motorola G55

صفحه نمایش Motorola G55 5G از گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این دستگاه با برخورداری از استاندارد IP54، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. نسل قبلی این تلفن هوشمند گواهی IP52 داشت.

مطابق با گزارش منبع، موتورولا Moto G54 دارای یک نمایشگر LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این صفحه نمایش در Moto G55 ارتقاء پیدا می‌کند یا نه. در این گوشی مشابه نسخه قبلی شاهد پشتیبانی از Dolby Atmos خواهیم بود.

موتورولا G54 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ معرفی شد

این تمام آن چیزی است که درباره موتورولا Moto G55 5G می‌دانیم. نظر شما چیست؟

نوشته طراحی و مشخصات موتورولا G55 فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.