تصاویر و مشخصات آنر ۲۰۰ اسمارت به بیرون درز کرد

هم‌اکنون گوشی های سری آنر ۲۰۰ شامل مدل های استاندارد، پرو و لایت می‌شود. اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهند که مدل چهارمی نیز در راه است. مشخصات و تصاویر آنر ۲۰۰ اسمارت، پیش از رونمایی این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است.

مشخصات آنر ۲۰۰ اسمارت لو رفت: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون

آنر 200 Smart دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. آنر ۲۰۰ اسمارت از باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Magic OS 8.0 به دست کاربران می‌رسد.

Honor 200 Smart

Honor 200 Smart

دو لنز دوربین در قاب Honor 200 Smart قرار دارد. برای دوربین اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین تشخیص عمق به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قابل مشاهده است.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از سنسور اثرانگشت، اسپیکر های دوگانه، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، درگاه USB Type-C، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۰ و NFC اشاره کرد.

قیمت Honor 200 Smart حدود ۲۰۰ یورو خواهد بود

مطابق با گزارش Gizmochina، آنر ۲۰۰ اسمارت از استاندارد IP64 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب مقاوم است. این گوشی ابعاد ۷۶.۸ در ۸.۱ در ۱۶۶.۹ میلی‌متر و وزن حدود ۱۹۱ گرمی دارد. تصاویر رسمی فاش شده نشان می‌دهند که این دستگاه در دو رنگ «مشکی نیمه‌شب» و «سبز جنگل» قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند در کشور آلمان با قیمت ۱۹۹ یورو به دست کاربران می‌رسد.

سری آنر ۲۰۰ برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد

به‌نظر می‌رسد که Honor 200 Smart نسخه اصلاح شده Honor Play 60 Plus خواهد بود که در ژوئن ۲۰۲۴ معرفی شده است. هر دو گوشی ظاهر یکسانی دارند، اما Play 60 Plus دارای صفحه نمایش HD+ و باتری پرظرفیت‌تر ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. همچنین این دستگاه از NFC پشتیبانی نمی‌کند.

نظر شما چیست؟

نوشته تصاویر و مشخصات آنر ۲۰۰ اسمارت به بیرون درز کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.