گوشی شیائومی ردمی نوت 14 پرو با فناوری شارژ سریع 90 واتی در راه است

گوشی ردمی نوت 14 پرو با فناوری شارژ سریع 90 واتی در بستر سیم اخیرا در پایگاه داده آژانس رگولاتوری 3C چین ظاهر شده است. برای مقایسه جالب است بدانید که گوشی نسل فعلی یعنی ردمی نوت 13 پرو از فناوری شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین گوشی جدید ظاهرا با پیشرفتی چشمگیر در این زمینه عرضه خواهد شد.

دستگاه مورد اشاره دارای شماره مدل 24115RA8EC است. البته این ورژن در بازار چین به فروش خواهد رفت (وجود حرف C در انتهای شماره مدل دستگاه نیز این ادعا را تائید می‌کند).

شایعات مطرح شده تا به این لحظه نشان می‌دهند که ردمی نوت 14 پرو از تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 کوالکام استفاده خواهد کرد. این تراشه طی روز گذشته توسط کوالکام معرفی شد. در واقع ردمی نوت 14 پرو نخستین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 به‌شمار خواهد رفت. این دستگاه طی ماه آینده در بازار چین عرضه می‌شود.

تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 مدل جانشین اسنپدراگون 7s نسل 2 به‌شمار رفته و از CPU با 20 درصد عملکرد سریع‌تر، GPU با 40 درصد عملکرد سریع‌تر و 30 درصد عملکرد بهتر در زمینه هوش مصنوعی روانه بازار می‌شود.

ورژن جهانی ردمی نوت 14 پرو مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود بوده و از یک لنز تله‌فوتو بهره خواهد برد. در عوض، مدل چینی گوشی از یک دوربین ماکرو استفاده خواهد کرد. این موارد تمامی شایعات منتشر شده تا به این لحظه محسوب می‌شوند.

نوشته گوشی شیائومی ردمی نوت 14 پرو با فناوری شارژ سریع 90 واتی در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.