انتشار به‌روزرسانی بتا One UI 7 تا ماه سپتامبر به تعویق افتاد

بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود به‌روزرسانی بتا One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 در ماه جاری میلادی منتشر شود؛ اما این سناریو هنوز عملی نشده است. اکنون وبسایت SamMobile گزارش داده که عرضه این به‌روزرسانی به ماه سپتامبر موکول شده است.

تاریخ جدید عرضه آپدیت‌ One UI 7 هنوز اعلام نشده است؛ اما دستگاه‌های گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6 و سری گلکسی S24 نخستین مدل‌های واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 7 به‌شمار می‌روند.

به‌نظر می‌رسد که این تاخیر با انتشار دیرهنگام به‌روزرسانی One UI 6.1.1 در ارتباط است. رابط کاربری One UI 6.1.1 هنوز در دستگاه‌های قدیمی سامسونگ در حال استفاده است.

بر اساس گزارش‌های پیشین، رابط کاربری One UI 7 در زمان عرضه در 7 کشور مختلف شامل کره‌جنوبی، چین، آلمان، هندوستان، لهستان، ایالات متحده و بریتانیا قابل دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود که در ادامه شاهد عرضه مرحله به مرحله آپدیت برای کاربران عادی در کشورهای کره‌جنوبی، آلمان و ایالات متحده باشیم. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این کشورها در خط مقدم دریافت آپدیت One UI 7 قرار خواهند داشت.

کاربران در صورت تمایل به تست ویژگی‌های نسخه بتا One UI 7 بایستی از طریق مراجعه به اپلیکیشن Samsung Members اقدام به ثبت‌نام نمایند.

رابط کاربری One UI 6.1 روی گوشی سامسونگ گلکسی S24 پلاس

نوشته انتشار به‌روزرسانی بتا One UI 7 تا ماه سپتامبر به تعویق افتاد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.