تصویر واقعی از اوپو Find X8 لو رفت، طراحی جدید

انتظار می‌رود گوشی اوپو Find X8 جایی حوالی اوایل پاییز امسال در چین عرضه شود. شماتیک طراحی این گوشی چند روز پیش لو رفت. حالا اما تصویر واقعی از Oppo Find X8 لو رفته و طراحی جدید آن را به نمایش می‌گذارد.

اوپو Find X8

این تصویر به ما یک جزیره دوربین مربعی بزرگ با گوشه‌های بسیار گرد را نشان می‌دهد. این نسبت به نسل قبلی آن یعنی طراحی دایره‌ای ماژول دوربین Find X7 متفاوت بوده اما با این حال موقعیت فلاش LED که بیرون از جزیره دوربین بود همچنان حفظ شده است.

علاوه بر این تغییر باید گفت که در فایند X8 اوپو می‌بینیم که هم برای قاب میانی و هم برای پنل پشتی به سمت طراحی مسطح تغییر کرده است. در حالی که نمی‌توانیم نمای جلو را در این تصویر ببینیم، اما با دقت به فریم میانی، به نظر می‌رسد که گوشی دارای یک پنل AMOLED تخت است.

تصویر غیررسمی منتسب به اوپو Find X8

تصویر غیررسمی منتسب به اوپو Find X8

گزارش‌های اخیر پیرامون این دستگاه ادعا می‌کند که باید صفحه نمایش تخت داشته باشد و اندازه 6.7 اینچی است. رزولوشن 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز ار دیگر مشخصات آن خواهد بود.

از نظر مشخصات دوربین اصلی روی قاب پشتی به نظر می‌رسد که تغییری در Find X8 اوپو صورت نگیرد. شما همچنان یک دوربین ۳ گانه خواهید داشت که به رهبری دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری قرار می‌گیرد.

از نظر عملکرد، انتظار می‌رود که این گوشی از تراشه Dimensity 9400 مدیاتک استفاده کند که جانشین Dimensity 9300 خواهد شد. اوپو سال گذشته نیز از تراشه پرچمدار مدیاتک بهره برده بود و به نظر می‌رسد امسال هم راضی بوده و همان انتخاب را ادامه می‌دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که طراحی جدید اوپو برای Find X8 جذاب است؟

نوشته تصویر واقعی از اوپو Find X8 لو رفت، طراحی جدید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.