سامسونگ گلکسی A16 5G با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی در راه است

گوشی سامسونگ گلکسی A16 5G پیش‌تر برای دو نوبت در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. این گوشی هوشمند با دو تراشه کم و بیش متفاوت شامل Dimensity 6300 ساخت شرکت مدیاتک و اگزینوس 1330 سامسونگ در وبسایت بنچمارک ظاهر شده است.

اکنون گواهینامه صادر شده توسط آژانس‌ رگولاتوری 3C چین به ظرفیت باتری گلکسی A16 5G اشاره دارد. بر این اساس گوشی آینده گلکسی A مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ موضوعی که ابدا تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد.

گواهینامه صادر شده به ظرفیت نرخی 4860 میلی‌آمپرساعتی باتری اشاره دارد. چنین ظرفیتی در تبلیغات معمولا با عدد 5000 میلی‌آمپرساعت توصیف می‌شود. امروزه باتری با چنین ظرفیتی به یک استاندارد واقعی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی تبدیل شده است. بعلاوه گلکسی A15 5G نیز از باتری با ظرفیت کاملا مشابه بهره می‌گیرد.

دو نسخه گلکسی A16 5G با دو تراشه متفاوت احتمالا در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد. اگرچه مشخص نیست که سامسونگ با این استراتژی چه هدفی را دنبال می‌کند. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها مدل مجهز به تراشه اگزینوس در بازارهای آسیا یا آفریقا عرضه خواهد شد؛ اگرچه هنوز هیچ چیز مورد تائید قرار نگرفته است.

ظاهرا گلکسی A16 در ماه دسامبر امسال به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. شایعات اخیر به این موضوع اشاره دارند. تا زمان افشای مشخصات فنی کامل گوشی کماکان زمان زیادی باقی مانده است.

نوشته سامسونگ گلکسی A16 5G با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.