افشای جزئیات کامل تراشه‌های نسل بعد اینتل Arrow Lake-S

در خبری هیجان‌انگیز، مشخصات کامل تراشه‌های جدید دسکتاپ اینتل، Arrow Lake-S، به بیرون درز کرده است. شایعات حاکی از آن است که این تراشه‌ها قرار است در تاریخ 10 اکتبر (19 مهر 1403) روانه بازار شوند و جایگزین پردازنده‌های نسل چهاردهم Raptor Lake Refresh شوند.

طبق اطلاعات منتشرشده توسط افشاگران، تراشه‌های Arrow Lake-S به فناوری‌های جدیدی مجهز شده‌اند و عملکرد بهتری نسبت به نسل‌های قبلی خواهند داشت. این تراشه‌ها با کنار گذاشتن فناوری Hyper-Threading قدیمی، به دنبال بهبود کارایی و مصرف انرژی هستند.

جدولی که توسط افشاگران منتشر شده، جزئیات دقیقی از مشخصات فنی این تراشه‌ها را ارائه می‌دهد. اگرچه این اطلاعات هنوز به صورت رسمی توسط اینتل تایید نشده‌اند، اما منابع موثقی ادعا می‌کنند که این اطلاعات بسیار نزدیک به واقعیت هستند.

اینتل با عرضه تراشه‌های Arrow Lake-S قصد دارد تا به مشکلات سخت‌افزاری نسل‌های قبلی پایان دهد و بار دیگر به عنوان یک رهبر در بازار پردازنده‌های دسکتاپ شناخته شود. این شرکت امیدوار است که با بهبود کارایی و کاهش مصرف انرژی، بتواند اعتماد مشتریان و سرمایه‌گذاران را به دست آورد.

با توجه به نزدیک بودن تاریخ عرضه این تراشه‌ها، انتظار می‌رود که اینتل به زودی اطلاعات رسمی در مورد آن‌ها منتشر کند. علاقه‌مندان به دنیای سخت‌افزار می‌توانند با دنبال کردن اخبار این شرکت، از آخرین تحولات در این زمینه مطلع شوند.

نوشته افشای جزئیات کامل تراشه‌های نسل بعد اینتل Arrow Lake-S اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.