جزئیات جدید درباره طراحی گوشی شیائومی 15 اولترا فاش شد

بر اساس یک شایعه جدید، گوشی هوشمند شیائومی 15 اولترا از سه ماده اولیه مختلف برای پنل پشتی خود استفاده خواهد کرد. این در حالیست که شیائومی 14 اولترا در اوایل سال 2024 عرضه شده و از پنل پشتی با دو ساختار متفاوت استفاده کرد.

یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که شیائومی 15 اولترا در مدل‌هایی با پنل پشتی شیشه‌ای، سرامیکی و چرم مصنوعی به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر تمامی این مواد به‌عنوان پوشش در دستگاه‌های رده بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین غیرممکن است که مشتریان نتوانند گزینه‌ای مطابق با سلیقه خود را پیدا کنند.

شیائومی 15 اولترا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و یک نمایشگر لمسی با رزولوشن 2K (یا همان +QHD) و انحنای جزئی در تمامی جهات خواهد بود. این نمایشگر به نمونه موجود در گوشی شیائومی 14 اولترا شباهت بسیار زیادی خواهد داشت.

این‌بار نیز ماژول دوربین اصلی به شکل یک دایره بزرگ بوده و به‌صورت افقی در مرکز پنل پشتی گوشی مستقر شده است. شایعات پیشین ادعا کردند که این دستگاه با دوربین زوم پریسکوپی 200 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد. همچنین این دوربین از قابلیت بزرگنمایی 4 تا 5 برابری پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی 15 اولترا دقیقا همانند مدل نسل قبلی خود در حال تبدیل شدن به یک هیولای تصویربرداری است. در صورت پایبندی شیائومی به برنامه زمانی عرضه مدل نسل قبلی انتظار می‌رود که شیائومی 15 اولترا‌ ضمن برگزاری رویداد MWC در شهر بارسلون طی ماه فوریه 2025 به‌طور رسمی معرفی شود.

شیائومی 14 اولترا

نوشته جزئیات جدید درباره طراحی گوشی شیائومی 15 اولترا فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.