معرفی چند ترفند جدید برای رفع ارور This Reel Is No Longer Available در اینستاگرام

در این مطلب قصد داریم به سراغ راهکارهایی برای حل مشکل This Reel Is No Longer Available در اینستاگرام برویم و دلایل بروز آن را باهم بررسی کنیم. برنامه اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های فضای مجازی است و همه روزه کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند.

کاربران برای به اشتراک‌گذاری تصویر، فیلم، یادداشت‌ها از اینستاگرام استفاده می‌کنند. به اشتراک‌گذاری ریلز نیز از دیگر مزیت‌های این برنامه محسوب می‌شود. اما اینستاگرام نیز ممکن است گاهی وقت‌ها دچار مشکل شود. برای مثال ممکن است پس از ارسال یک ریلز به یکی از دوستانتان، بعد از مدتی متوجه شوید که ریلز حذف شده است.

در چنین وقت‌هایی احتمالا با ارور This Reel Is No Longer Available روبرو شوید. اگر شما نیز از آن دسته از کاربرانی هستید که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. چرا که ما قصد داریم چند ترفند جدید را برای رفع این ارور برای شما ارائه کنیم.

از حذف و نصب کردن برنامه اینستاگرام گرفته تا اطمینان از در دسترس بودن ریلز موردنظر و ارسال ریلز به شخصی دیگر، همگی در اینجا موثر واقع شده و می‌توانند ارور در دسترس نبودن ریلز را رفع کنند. در هر صورت، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. اکنون بیایید به سراغ بررسی این راهکارها برویم.

رفع ارور This Reel Is No Longer Available در اینستاگرام

برای رفع ارور This Reel Is No Longer Available در اینستاگرام چندین راهکار وجود دارد که ما در ادامه این مطلب به بررسی برخی از آنها پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آپدیت کردن برنامه اینستاگرام

هنگامی که بخواهید ریلز دلخواه خود را با شخصی به اشتراک بگذارید، احتمالا به خاطر مشکلات نرم‌افزاری در حین انجام این کار با مشکل روبرو می‌شوید. با آپدیت کردن برنامه اینستاگرام این مشکل رفع خواهد شد. پس از آن، بررسی کنید و ببینید که این مشکل در برنامه اینستاگرام حل شده است یا خیر.

این مطلب را نیز بخوانید: دلیل نمایش پیام Challenge Required در اینستاگرام چیست و چگونه آن را رفع کنیم؟

مطمئن شوید که ریلز در دسترس باشد

گاهی وقت‌ها ریلز‌های اخیرا حذف شده در فید اینستاگرام نمایش داده می‌شوند. اگرچه هنگامی که آنها را به اشتراک بگذارید، در این ریلز با پیام در دسترس نبودن روبرو خواهید شد. بنابراین مطمئن شوید که ریلز در پروفایل فرد حذف نشده باشد.

بررسی کنید که مخاطب شما را بلاک نکرده باشد

اگرچه این امر همیشه امکان‌پذیر نیست، ولی ممکن است گاهی وقت‌ها مخاطبی که ریلز را پست کرده است، شما را بلاک کرده باشد. پس این ریلز را مشاهده خواهید کرد ولی امکان ارسال آن به دیگر افراد وجود ندارد. پس مطمئن شوید که فرد شما را در اینستاگرام بلاک نکرده باشد. پس در نهایت بررسی کنید و ببینید که ارور This Reel Is No Longer Available در اینستاگرام رفع شده است یا خیر.

ارسال ریلز موردنظر به یک کاربر دیگر

ریلزهایی که امکان ارسال آنها به فرد دیگری وجود ندارد، همچنان در صفحه چت افراد باقی می‌مانند. اگرچه، اگر بخواهید آن را مجددا ارسال کنید، با یک ارور روبرو خواهید شد. اگر چنین امری رخ داد، سعی کنید که در ابتدا ریلز را به فرد دیگری بفرستید. سپس سعی کنید که آن را مجددا از صفحه چت به اشتراک بگذارید. در ادامه نحوه انجام این کار را در چند مرحله برای شما ارائه کرده‌ایم:

مرحله 1: در ابتدا ریلز مربوطه را در اینستاگرام باز کنید. سپس روی آیکون فرستادن بزنید. حالا اکانت دیگری را بفرستید. در نهایت، روی فرستادن بزنید تا ریلز را به شخص دیگری بفرستید.

مرحله 2: حالا وارد صفحه اصلی شوید و روی آیکون چت بزنید. در نهایت، روی اکانتی که ریلز را به اشتراک گذاشتید، بزنید.

مرحله 3: حالا روی ریلز موردنظر بزنید تا آن را به فرد دیگری بفرستید.

سپس، مخاطب مربوطه را انتخاب کنید و سپس ریلز را به اشتراک بگذارید. پس حالا اگر ریلز در دسترس باشد، به راحتی می‌توانید آن را به مخاطب دیگری بفرستید.

پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام

حافظه پنهان دچار مشکل می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در برنامه شود. بنابراین اگر مرتبا با ارور در دسترس نبودن ریلز در هنگام ارسال آن با مخاطب دیگری روبرو می‌شوید، سعی کنید که در ابتدا حافظه پنهان برنامه را پاک کنید. با این کار ارورهای مختلف مربوط به برنامه حل می‌شوند. در ادامه نحوه انجام این کار را در گوشی‌های اندرویدی ارائه کرده‌ایم:

مرحله 1: تنظیمات را باز کنید و سپس روی Apps بزنید. پس از آن روی اینستاگرام ضربه بزنید.

مرحله 2: سپس روی Storage بزنید و پس از آن گزینه Clear cache را انتخاب کنید.

این امر می‌تواند حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را در گوشی اندرویدی پاک کند و احتمالا مشکلات مربوط به برنامه نیز رفع شوند.

نصب مجدد برنامه اینستاگرام

اگر نمی‌توانید ریلز اینستاگرام را به خاطر تنظیمات برنامه به اشتراک بگذارید، با حذف اینستاگرام می‌‌توانید مشکلات مربوط به برنامه را رفع کنید. هنگامی که برنامه را مجددا نصب کنید، نسخه جدیدی از برنامه نصب می‌شود و تنظیمات نیز تغییر خواهند کرد. در ادامه نحوه انجام این کار را در گوشی‌های اندرویدی و آیفون ارائه کرده‌ایم، با ما همراه باشید:

در اندروید

مرحله 1: به مدت چند ثانیه روی برنامه اینستاگرام نگه داشته باشید و سپس روی Uninstall بزنید. پس از آن روی اوکی بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

این مطلب را نیز بخوانید: حذف لیست پیشنهاد اکانت‌ در اینستاگرام؛ چگونه از شر بخش پیشنهادات فالو اینستاگرام خلاص شویم؟!

هنگامی که این کار به پایان رسید، وارد فروشگاه پلی استور شوید و سپس اینستاگرام را مجددا نصب کنید. دوباره وارد برنامه شوید و ریلز مربوطه را با مخاطب خود به اشتراک بگذارید. راهنمای انجام این کار را برای گوشی‌های آیفون در ادامه ارائه کرده‌ایم!

در آیفون

مرحله 1: روی برنامه اینستاگرام به مدت چند ثانیه نگه داشته باشید و سپس روی Delete App بزنید. حالا روی Delete بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.

کمی صبر کنید تا برنامه حذف شود. سپس، فروشگاه اپ استور را باز کنید و اینستاگرام را دوباره نصب کنید. در نهایت، نصب برنامه را کامل کنید و سعی کنید که ریلز را به مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. پس از آن سعی کنید ریلز را برای افراد دیگر ارسال کنید.

سخن پایانی

ما سعی کردیم در این مطلب تمام راهکارهایی که برای رفع ارور This Reel Is No Longer Available در اینستاگرام‌ نیاز دارید را برای شما ارائه کنیم. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها است و برای به اشتراک‌گذاری تصویر و فیلم در استوری، پست و ریلز کاربرد دارد.

اما گاهی وقت‌ها ممکن است پس از ارسال یک ریلز به یکی از افراد، متوجه شوید که ریلز حذف شده است. در این زمان، ارور This Reel Is No Longer Available نمایش داده می‌شود. برای رفع این مشکل ترفندهای متفاوتی وجود دارد، از آپدیت کردن برنامه اینستاگرام گرفته تا ارسال ریلز موردنظر به یک کاربر دیگر برای رفع این ارور مفید واقع می‌شوند.

نکته بعدی این است که باید مطمئن شوید که ریلز در دسترس باشد و یا مخاطب شما را بلاک نکرده باشد. در نهایت، برنامه را مجددا نصب کنید و یا حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کنید‌. برای اطلاعات بیشتر در این باره به مقاله مراجعه کنید.

در نهایت، به پایان این مطلب رسیدیم. امیدواریم که راهکارهای داده شده برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشند و توانسته باشید با استفاده از آنها به رفع ارور This Reel Is No Longer Available در اینستاگرام‌ بپردازید. لطفا نظرات یا تجربیات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

نوشته معرفی چند ترفند جدید برای رفع ارور This Reel Is No Longer Available در اینستاگرام اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.