سری گلکسی تب S10 سامسونگ از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند

سری گلکسی تب S10 با پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از تبلت های جدید خود است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

احتمالاً سری گلکسی تب S10 سامسونگ اوایل پاییز معرفی خواهد شد

گلکسی تب اس ۱۰ پلاس با شماره مدل SM-X820 و گلکسی تب اس ۱۰ اولترا با شماره مدل SM-X926C در دست توسعه قرار دارد. لیست گواهینامه 3C نشان می‌دهد که این تبلت های آینده سامسونگ مانند نسل قبل از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. متاسفانه تأییدیه 3C، سایر مشخصات Galaxy Tab S10 Plus و Tab S10 Ultra را نشان نمی‌دهد.

داده های گواهینامه 3C

چندی پیش، مدل پلاس با همان شماره مدل SM-X820 در میان داده های گواهینامه BIS مشاهده شد. افشاگر معروف اطلاعات، Ice Universe، ادعا کرده که این تبلت های آینده سامسونگ به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز می‌شوند. این یک چیپست ۴ نانومتری ساخت کمپانی TSMC است.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، سامسونگ به‌تازگی از جدیدترین گوشی های تاشو خود به همراه گلکسی رینگ رونمایی کرده است. به‌طور معمول سامسونگ در همان بازه زمانی، تبلت های جدید خود را معرفی می‌کند. اما به‌نظر می‌رسد که این غول فناوری کره‌ای تصمیم گرفته از این الگو خارج شود و معرفی سری Galaxy Tab S10 را به تعویق بیندازد. شایعات حاکی از آن است که این تبلت های آینده سامسونگ در اکتبر سال جاری میلادی (اوایل مهر تا اوایل آبان ۱۴۰۳) رونمایی خواهند شد.

به تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۱۰ اولترا سلام کنید!

دقت کنید که اطلاعات مذکور به طور رسمی از سوی سامسونگ تایید نشده‌اند. پس تا زمان تایید رسمی در نظر داشته باشید که برخی از اطلاعات فاش شده ممکن است نادرست باشند.

نظر شما چیست؟ آیا پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی برای سری گلکسی تب S10، کاربران این تبلت های آینده سامسونگ را راضی می‌کند؟

نوشته سری گلکسی تب S10 سامسونگ از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.