رندر و مشخصات دوربین آنر مجیک ۷ پرو فاش شد

طبق گزارش ها، آنر در حال کار بر روی گوشی های سری Magic 7، برای عرضه در بازار چین است. Digital Chat Station ادعا کرده است که این تلفن های هوشمند در ماه نوامبر سال جاری میلادی (اوایل آبان تا اوایل آذر ۱۴۰۳) معرفی خواهند شد. هم‌اکنون، رندر آنر مجیک ۷ پرو فاش شده است که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد.

آنر مجیک ۷ پرو به دوربین تله‌فوتو قدرتمندی مجهز می‌شود

رندر منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی آنر مجیک ۷ پرو مشابه سری مجیک ۶ خواهد بود. اما برخلاف نسل قبل که شاهد آرایش مثلثی شکل لنز های دوربین بودیم، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند آینده آنر دارای آرایش مربعی لنز های دوربین و فلاش LED باشد.

طراحی آنر Magic 7 Pro

ادعا می‌شود دوربینی که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد، یک دوربین تله‌فوتو بوده که به سنسور ۱۸۰ یا ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HP3 مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که این دوربین تله‌فوتو قابلیت زوم چشمگیری را در اختیار کاربران قرار دهد. در گوشه سمت چپ بالا سنسور LiDAR، یک فلاش LED و یک سنسور دمای رنگ وجود دارد.

در گوشه پایین سمت چپ دوربین اصلی دیده می‌شود که به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50K مجهز شده است. در سمت راست نیز شاهد تعبیه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض هستیم. این گزارش اشار‌ه‌ای به سایر مشخصات Honor Magic 7 Pro نمی‌کند. البته انتظار داریم که این دستگاه به تراشه پرچمدار آینده کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز شود.

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده آنر مانند مجیک ۶ پرو از یک صفحه نمایش OLED با چهار لبه خمیده و پانچ هول کپسولی شکل برخوردار باشد. نمایشگر آنر مجیک ۷ پرو وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این دستگاه از باتری پرظرفیت سیلیکونی ۶,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند باشد.

آنر مجیک ۶ پرو رسما معرفی شد: دوربین پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی و Snapdragon 8 Gen 3 با ۸۰۰ دلار

با توجه به رندر و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره آنر مجیک ۷ پرو چیست؟

نوشته رندر و مشخصات دوربین آنر مجیک ۷ پرو فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.