قیمت وان پلاس ۱۳ حدوداً مشابه نسل قبل خواهد بود

موج بعدی گوشی های پرچمدار اندرویدی در اواخر سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد. با توجه به تجهیز این تلفن های هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴، انتظار می‌رود که گران‌تر از مدل های قبلی خود باشند. اما ظاهراً وان پلاس ۱۳ با همان قیمت مشابه نسل قبل (حداقل در بازار چین) عرضه خواهد شد.

شاید وان پلاس ۱۳ با قیمت ۸۰۰ دلاری به دست کاربران برسد

کوالکام اعلام کرده که قیمت اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بیشتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. انتظار می‌رود که سازندگان گوشی های هوشمند، این هزینه را به مصرف‌کنندگان منتقل کنند. با این حال، بر اساس اطلاعاتی که افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، منتشر کرده احتمالاً این ترس ها بی‌اساس است.

وی ادعا می‌کند که گوشی های هوشمند پریمیوم افزایش قیمت قابل توجهی نخواهد داشت؛ حتی اگر اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل داشته باشد. همان‌طور که مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ نیز قیمت گران‌تری نسبت به قبل دارد.

OnePlus 12

اسنپدراگون ۸ نسل ۴/ مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ در گوشی های اوپو Find X8 و سری ویوو X200 به کار گرفته می‌شوند. انتظار می‌رود که اولین تلفن های هوشمند مجهز به نسل آینده تراشه های پرچمدار در اکتبر ۲۰۲۴ معرفی شوند. از این دستگاه ها می‌توان به شیائومی ۱۵، ریلمی GT 7 Pro و وان پلاس ۱۳ اشاره کرد.

انتظار می‌رود که طراحی ماژول دوربین OnePlus 13 متفاوت از نسل های قبلی باشد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده وان پلاس به صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده و نوع جدیدی از شیشه های قاب پشتی مجهز می‌شود. این دستگاه احتمالاً در اواخر سال جاری میلادی و در کشور چین رونمایی می‌شود. وان پلاس ۱۲ با قیمت ۷۹۹,۹۹ دلاری در بازار های جهانی عرضه شده است.

رندر وان پلاس ۱۳ طراحی متفاوت این محصول را نشان می‌دهد

نظر شما چیست؟ آیا وان پلاس ۱۳ با همان قیمت نسل قبل عرضه می‌شود؟

نوشته قیمت وان پلاس ۱۳ حدوداً مشابه نسل قبل خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.