تصویر ماکت آیفون 16 پرو مکس اپل با یک رنگ‌آمیزی جدید منتشر شد

در اوایل ماه آگوست تصویری از ماکت آیفون 16 پرو مکس اپل با رنگ‌آمیزی‌های مختلف منتشر شد. امروز تصویر دیگری از این گوشی هوشمند با یک مدل رنگی جدید در فضای آنلاین منتشر شده است.

در این تصویر 4 عدد ماکت آیفون 16 پرو مکس با رنگ‌آمیزی‌های متنوع به معرض نمایش گذاشته شده است. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند از مدل‌های رنگی احتمالی قابل عرضه برای آیفون‌ پرچمدار آینده اپل مطلع شوند.

امسال اپل در کنار گزینه‌های رنگی مشکی، سفید و نچرال از عرضه گزینه آبی ارائه شده برای گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس صرفنظر نموده و در عوض از یک گزینه برنزی‌رنگ جدید رونمایی خواهد کرد. این گزینه جدید تا حدی به رنگ مسی یا حتی قهوه‌ای نیز شباهت دارد.

در هر صورت بی‌تردید سری آیفون 16 پرو با به‌کارگیری مجموعه‌ای از رنگ‌های سرد متمایز خواهد شد. استفاده از رنگ‌های سرد در سری آیفون پرو به امری معمول تبدیل شده است؛ اما امسال وضعیت تا حدی متفاوت خواهد بود. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که گزینه رنگی چهارم تا چه اندازه نظر مشتریان را جلب خواهد کرد؛ اما در هر صورت این گزینه رنگی از ظاهری متفاوت برخوردار است.

بایستی توجه داشت که نورپردازی عکس احتمالا موجب می‌شود تا رنگ‌ها با نمای اصلی خود در دنیای واقعی اختلاف داشته باشند. همچنین مدل‌های نهایی آیفون احتمالا از برخی جهات با ماکت‌های نمایش داده شده تفاوت‌های جزئی خواهند داشت.

نوشته تصویر ماکت آیفون 16 پرو مکس اپل با یک رنگ‌آمیزی جدید منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.