ایسوس زنفون ۱۲ اولترا در راه است

ایسوس کار بر روی گوشی پرچمدار جدید خود، یعنی زنفون ۱۲ اولترا را آغاز کرده است. این تلفن هوشمند در میان داده های IMEI مشاهده شده. گفته می‌شود که این دستگاه مشخصاتی شبیه به سری ROG Phone 9 خواهد داشت.

ایسوس زنفون ۱۲ اولترا به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز می‌شود

ایسوس می‌خواهد رقابت خود را در بازار گوشی های هوشمند افزایش دهد. این شرکت چند ماه پیش Zenfone 11 Ultra را معرفی کرد. هم‌اکنون، Zenfone 12 Ultra در دست توسعه قرار دارد. این تلفن هوشمند با شماره مدل ASUSAI2501H در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.

داده های IMEI

لازم به ذکر است که Zenfone 12 Ultra و سری ROG Phone 9 دارای ویژگی های یکسانی خواهند بود. امسال نیز شاهد شباهت هایی میان سری Zenfone 11 Ultra و ROG Phone 8 بودیم. راگ فون ۹ در پایگاه داده IMEI دارای شماره مدل ASUSAI2501D است.

مطابق با گزارش Gizmochina، زنفون ۱۲ اولترا ایسوس و ROG Phone 9 از یک تراشه برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود که این تلفن های هوشمند آینده ایسوس به اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام مجهز شوند. هر دو سری از حداقل ۱۲ گیگابایت حافظه رم بهره‌مند خواهند بود. البته سری راگ فون ۹ دارای به دکمه های تریگر نیز برای تجربه بهتر بازی، مجهز می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی درباره زمان رونمایی این گوشی های آینده ایسوس در دست نیست. با توجه به آنکه زنفون ۱۱ اولترا و راگ فون ۸ در سال جاری میلادی معرفی شدند، انتظار می‌رود که جانشین آنها در سال ۲۰۲۵ از راه برسد. احتمالاً در آینده، اطلاعات بیشتری درباره مشخصات و تاریخ رونمایی Zenfone 12 Ultra منتشر خواهد شد. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم این تلفن های هوشمند آینده ایسوس چه چیزی برای ارائه خواهند داشت.

ایسوس Zenfone 11 Ultra با اسنپدراگون 8 نسل 3 رسماً معرفی شد

نظر شما چیست؟

نوشته ایسوس زنفون ۱۲ اولترا در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.