مرسدس مایباخ SL680 رونمایی شد: لوکس و اسپرت با طراحی منحصر به فرد

مرسدس بنز با معرفی مدل مایباخ SL680، به جمع تولیدکنندگان رودسترهای لوکس پیوست. این خودرو که تلفیقی از طراحی اسپرت SL و لوکس بودن مایباخ است، با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود نظر علاقه‌مندان را جلب کرده است.

بزرگ‌ترین تغییرات SL680 در ظاهر آن دیده می‌شود. جلوپنجره خاص مایباخ با ستاره سه پر ایستاده روی کاپوت، چراغ‌های جلو با عناصر رزگلد و رینگ‌های ۲۱ اینچی، از جمله ویژگی‌های بارز این خودرو هستند. همچنین، سقف پارچه‌ای با الگوی لوگو مایباخ و امکان افزودن این الگو به کاپوت، به جذابیت ظاهری خودرو افزوده است.

در داخل کابین، چرم ناپا سفید، چوب و فلز باکیفیت، فضایی لوکس و مجلل را ایجاد کرده‌اند. صندلی‌های راحت و امکانات رفاهی متنوع، راحتی سرنشینان را در اولویت قرار داده‌اند.

مرسدس-مایباخ SL680 از موتور ۴ لیتری V8 تویین توربو با قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. این خودرو در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۲۵۷ کیلومتر بر ساعت است. سیستم تعلیق نرم و عایق‌بندی مناسب، سواری آرام و لذت‌بخشی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

مرسدس بنز هنوز قیمت رسمی این خودرو را اعلام نکرده است. تحویل مرسدس-مایباخ SL680 به مشتریان از نیمه دوم سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

نوشته مرسدس مایباخ SL680 رونمایی شد: لوکس و اسپرت با طراحی منحصر به فرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.